Køns vorter ??? OBS. Privat Foto!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.609 visninger
17 svar
6 synes godt om
23. april 2017

Anonym trådstarter

ER DU SART SÅ KIG VÆK! 

Hej piger ?! Jeg har fået dette?! Nogle der har haft køns vorter der kan fortælle mig om det er sådan det ser ud. Synes pludselig der er forfærdelig længe til i morgen når lægen åbner. Mig og min kæreste har ik haft sex i 6 mdr, og havde så for ca 14 dage siden og nu ser jeg sådan ud ved skede åbningen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ved det ikke. Prøv Google. Gør det ondt? Klør? 

Anmeld Citér

23. april 2017

Anonym trådstarter

Det klør og er ubehageligt. Har googlet hele morgen men kan ikke helt finde ud af om det li være det. 

Anmeld Citér

23. april 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det klør og er ubehageligt. Har googlet hele morgen men kan ikke helt finde ud af om det li være det. 

Det er ikke bare svamp tror du? Jeg forestiller mig kønsvorter er mere - vorteagtige. 

Anmeld Citér

23. april 2017

God-mor

Anonym skriver:

ER DU SART SÅ KIG VÆK! 

Hej piger ?! Jeg har fået dette?! Nogle der har haft køns vorter der kan fortælle mig om det er sådan det ser ud. Synes pludselig der er forfærdelig længe til i morgen når lægen åbner. Mig og min kæreste har ik haft sex i 6 mdr, og havde så for ca 14 dage siden og nu ser jeg sådan ud ved skede åbningen

Jeg tænker det er svamp. Men ring til vagtlægen hvis det er for generende for dig. 

God bedring 

Anmeld Citér

23. april 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Det ligner ikke kønsvorter. Evt svamp

Anmeld Citér

23. april 2017

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Det ligner ikke kønsvorter. Evt svamp

Men er det normalt der kommer en masse hvide knopper ved svamp?

Anmeld Citér

23. april 2017

line83

Jeg havde det da jeg var ung og det ligner ikke kønsvorter. De ligner små blomkålshoveder og er størrere. 

Anmeld Citér

23. april 2017

AnoMom

Synes det ligner starten på herpes.

Anmeld Citér

23. april 2017

Kris'

Nu er jeg godt nok ikke læge, men kønsvorter ligner det i hvert fald ikke! De vil være meget mere "blomkåls"-lignende og større. Jeg har på et tidspunkt fået konstateret kønsvorter hos lægen, fået udskrevet medicin og videresendt til en gynækolog - gynækologen mente dog bestemt ikke, at det var kønsvorter. Så hvis der er mulighed for det, vil jeg klart anbefale dig, at få en henvisning til en gynækolog. De ved altså bare lidt mere på det område

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.