Bodysds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg går og overvejer om bodysds kunne være noget for mig. Men det er lidt floffy for mig, hvad det egentlig er, der sker og om sådan noget overhovedet kan forandre noget. Jeg døjer med lidt af hvert efter en svær barndom og et svært langvarigt forhold. Jeg går til psykolog med jævne mellemrum, efter et seks år langt forløb i psykiatrien. Har det egentlig ok i forhold til før, men meget sidder stadig i mig, som giver mig bl.a. vægtproblemer og gør mig afhængig af medicin. Nu føler jeg at tiden er til at prøve, at gøre noget ekstra i kampen for et godt liv. 

Er her nogen, der har erfaringer med bodysds? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg går og overvejer om bodysds kunne være noget for mig. Men det er lidt floffy for mig, hvad det egentlig er, der sker og om sådan noget overhovedet kan forandre noget. Jeg døjer med lidt af hvert efter en svær barndom og et svært langvarigt forhold. Jeg går til psykolog med jævne mellemrum, efter et seks år langt forløb i psykiatrien. Har det egentlig ok i forhold til før, men meget sidder stadig i mig, som giver mig bl.a. vægtproblemer og gør mig afhængig af medicin. Nu føler jeg at tiden er til at prøve, at gøre noget ekstra i kampen for et godt liv. 

Er her nogen, der har erfaringer med bodysds? 

Følger lige med . Har nemlig også overvejet og tidligere undersøgt bodysds, men det er relativt dyrt . Kæmper også med nogle ting fra barndommen, og nu fået stress/angst . 

Anmeld Citér

24. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Følger lige med . Har nemlig også overvejet og tidligere undersøgt bodysds, men det er relativt dyrt . Kæmper også med nogle ting fra barndommen, og nu fået stress/angst . 

Det er bare i orden  Det lader dog ikke til, der er nogen med erfaringer. Synes det er umuligt at finde noget på nettet ang. erfaringer

Anmeld Citér

24. april 2017

Anonym

Hej

Jeg faldt lige over denne tråd og vil sige: 

Jeg har gået til body SDS i 5 år og har haft FANTASTISKE resultater med det. 

Jeg er blevet så glad for for metoden at jeg startede på uddannelsen for 1½ år siden. Det gør jo så desværre at folk bliver mere skeptiske overfor når jeg roser metoden fordi jeg nu "selv er body sdser", men jeg kan altså stå 100% inde for metoden. Selvfølgelig er der forskel på hvad folk får af effekt og hvor dygtige behandlere er, som med alle behandlingsformer. 

Hvis man syntes at det er for dyrt med en færdiguddannet og gerne vil prøve det billigere, kan man booke en elevbehandling, jeg behandler selv for 300kr for en time, og har rigtigt gode resultater med det (uddannelsen er bygget op så man behandler fra dag 1, ved siden af uddannelsen, så selvom man er under uddannelse har man på 2. og 3. år en del erfaring). Nu må jeg nok ikke linke direkte til min side her og på den måde reklamere i dette forum, men jeg tænker at man kan google "Body sds elevbehandling", eller søge på facebook, så finder man nok ikke min side, men sikkert flere andre. Ellers er der også færdiguddannede der kører med tilbud og rabatter, fx har jeg set 550kr for første behandling. 

Hvis i har nogle mere konkrete spørgsmål, vil jeg med glæde forsøge at besvare. Det kan jo nemt lyde som "noget mystisk noget", og jeg vil så gerne udbrede kendskabet til Body SDS. For mig, har det været den mest effektive behandlingsmetode jeg har prøvet, det er noget helt unikt at man arbejder med krop og psyke samtidig, det har for mig haft en meget bedre effekt end at arbejde med det hver for sig. Ifht at være nervøs for at prøve det, har jeg endnu ikke oplevet nogen syntes det var ubehageligt, så det er vist mere "frygten for det ukendte", der holder nogle folk væk. Vi går meget op i "indføling", både fysisk og psykisk, så man ikke overskrider klienters grænser. 

Men sig til hvis der er mere konkrete spørgsmål til metoden, hvad sker der i en behandling, hvad kan det hjælpe med osv. 

Venlig hilsen Mikael

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.