At skifte barn offentligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
10 svar
18 synes godt om
21. april 2017

Sprit25

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2017

Newsence

Enig.. 

Hvis dette er det nye så må jeg sige at jeg syntes mødre er gået for vidt ang. Deres ret til at være mødre offentligt.

amning genere mig ikke overhoved, men her er der jo tale om hygiejne og jeg har ikke lyst til at spise fra et ord hvor der er skiftet ble. 

Sikke noget at få ind med maden ��

Anmeld Citér

21. april 2017

Monski

Sprit25 skriver:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/mor-skifter-ble-paa-cafebord-hvad-fanden-er-der-galt-med-folk/6622874

Det er simpelthen for bizart!!! 

Jeg har en gang set en dagplejemor skifte en lorteble på gulvet i et pizzaria. Det er så ulækkert! 

Anmeld Citér

21. april 2017

lineog4

Lidt misvisende også fra ekstra bladet. For handler jo ikke om man må skifte offentligt - )3( har fx stået på en station og måtte skifte i barnevognen. 

Men det handler om man da selvsagt ikke bruger et bord som man spiser ved. Min børn opdrages også til vi ikke står på borde og bænke i det fri fx. Vi har ikke sko oppe i togsæde osv. Den mor der gør det på cafebordet, kan jo overveje om hun næste gang hun er hjemme vil skifte sit barn på køkkenbordet og siger hun ja vil jeg da overveje om heg har lyst til en kop the hos hende....

Anmeld Citér

21. april 2017

Carina:-)

Var i baboon i påsken og der var der også en mor der hev ungen op på bordet imellem madpakker Osv og skiftede ble. 

Der var 10 m til puslerum. 

Jeg brokkede mig så over hendes hygiejne men det gik helt hen over hovedet på hende 

Anmeld Citér

21. april 2017

Aristocats

Jeg er generelt ret large men at skifte ble et sted hvor andre spiser eller hvor der er spisende i nærheden er også over min grænse. Det er hensynsløst. 

Anmeld Citér

21. april 2017

Frk.S

Jeg synes ikke det er et problem at hun gør det offentligt... Det er jeg såmænd også blevet nødt til (ville dog altid lede efter egnet puslerum først).

Men at gøre det på et cafébord, hvor folk skal spise.... Det kunne aldrig falde mig ind - det er da ulækkert. 

Anmeld Citér

21. april 2017

Skouboe

Adr!

Find et puslerum, gør det i barnevognen eller find et hjørne på toilettet. Jeg har engang stået ved et lille frimærke-bord mellem 2 håndvaske ombord på en færge og skiftet min datter, men jeg kunne aldrig drømme om at gøre det på et bord, hvor folk skulle sidde og spise efterfølgende.

Anmeld Citér

21. april 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Man kan blive nød til at skifte ble offeligt og hvor man ikke lige er i nærheden af et toilet. Men altså helt ærligt da ikke på et bord hvor man sidder og spiser. Det er sempelthen alt hvor uhygiejnisk.

Anmeld Citér

21. april 2017

Abracadabra

Sprit25 skriver:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/mor-skifter-ble-paa-cafebord-hvad-fanden-er-der-galt-med-folk/6622874

Det er simpelthen for bizart!!! 

Er det ikke nærmere bizart, at det faktum, at en baby puslet på et cafebord i et engelsktalende land, skal være en 'nyhed' i Danmark? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.