Har du haft det på fornemmelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2017

VN

Ved mig var det også helt omvendt  Jeg var fuldstændig overbevist om at det IKKE var den måned.. Haha. Men tog en test og sørme om der ikke var to streger. Havde ingen symptomer, udover øget udflåd.. Men skal lige love for at de er kommet nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2017

Bananaalice

Jeg blev også uplanlagt gravid for to år siden, og jeg vidste bare på den dag for udebleven menstruation at der var noget galt. Ikke fordi jeg havde nået at frygte det, eller noget som helst, jeg vågnede bare med en fornemmelse, som om jeg bare vidste det, og så tog jeg en test der bare var lysende positiv, og jeg blev ikke engang sådan helt chokeret, for det var som om jeg havde forventet den ville være positiv. 

Anmeld Citér

23. april 2017

Anonym

Det er lidt sjovt.. Min mand og jeg elsker at se gyserfilm og den slags.. Da vi havde prøvet at lave en baby et stykke tid uden held rendte vi ind i en periode med meget arbejde og andre kedelige ting som gjorde at vi ikke lige fik arbejdet videre i vores projekt nær så ihærdigt.. Så ville skæbnen at vi hyggede en dag der hed fredag d. 13. + fuldmåne.. (der går 36 år før det falder sammen igen) og vi jokede med at det nok blev både varulveunge og andre sjove ting jeg ville føde hvis jeg var blevet gravid den aften.. Og sørme om jeg ikke testede positiv et par uger efter og det med stor sandsynlighed var sket den aften.. Fik dog den skønneste menneske-pige 9 mdr. Efter der dog har ret spidse hjørnetænder 

Anmeld Citér

23. april 2017

B&J

Jeg testede positiv i uge 3 fordi jeg kom til at støde ind i mit bryst i en hylle og jeg hat aldrig prøvet noget der gjorde så ondt. Og pluds 3 uger over tid så viste jeg det bare

Anmeld Citér

23. april 2017

Thea14

Da jeg blev gravid med vores datter var jeg sikker på at jeg mærkede da ægget satte sig fast. Har aldrig taget en ægløsningstest, så aner ikke hvornår jeg har haft ægløsning. - Var på strøget med min mor og min søster, da jeg mærkede en skarp smerte i livmoderen (eller i hvert fald et sted deromkring). Den varede max fem sekunder. Det samme skete ca. 10 min. Senere. Og så mærkede jeg ikke mere - nogle uger efter stod jeg så med en positiv test.

her anden gang troede jeg faktisk at det var stress der påvirkede mig, fordi jeg havde det som et år tidligere hvor jeg missede 3 menstruationer på grund af stress. Vi havde kun forsøgt i 3-4 uger da jeg stod med en positiv test og den var bestemt ikke ventet.

begge gange har jeg først kunne teste positiv omkring uge 5...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.