Klamydia - negativ fertilitetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2017

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har brug for at få svar på det her. Som yngre har jeg haft klamydia to gange, og nu er jeg selvfølgelig bange for, at jeg ikke kan få børn. Jeg har taget en negativ fertilitetstest, hvilket jo betyder, at jeg burde kunne blive gravid, men har det noget som helst med æggestokkene at gøre? Kan fertilitetstesten vise, at æggestokkene ikke er lukket ned? Eller tester den kun for forhøjet fsh hormon, sådan så der sagtens kan være alt muligt andet galt med min krop?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg har brug for at få svar på det her. Som yngre har jeg haft klamydia to gange, og nu er jeg selvfølgelig bange for, at jeg ikke kan få børn. Jeg har taget en negativ fertilitetstest, hvilket jo betyder, at jeg burde kunne blive gravid, men har det noget som helst med æggestokkene at gøre? Kan fertilitetstesten vise, at æggestokkene ikke er lukket ned? Eller tester den kun for forhøjet fsh hormon, sådan så der sagtens kan være alt muligt andet galt med min krop?

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er det for noget fertilitetstest? 

Anmeld Citér

20. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Hvis det er håndkøbstedte du taler om så vil jeg ikke sætte min lid til det. Normalt vil man som læge udrede det ved at sprøjte væske igennem dine æggeledere, tænker at det er det eneste sikre der findes. Når det er sagt så har jeg også haft klamydia to gange og er gravid for anden gang nu, med tvillinger 

Anmeld Citér

20. april 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Er godt nok også nysgerrig på den fertilitetstest?

Anmeld Citér

20. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Få det undersøgt ved lægen. Jeg kan desværre ikke give dig et ordentligt svar. Jeg kan kun komme med min egen erfaring.

Jeg selv har haft klamydia ubehandlet i 4 år. (Medmindre min partner havde haft en affære)

og jeg har fået 3 børn siden hen og været gravid 4 gange. Og jeg er 26. 

Så enten har klamydia en slet ikke haft nogen indflydelse eller meget svag. Eller også har jeg bare ekstremt nemt ved at blive gravid. 

Anmeld Citér

20. april 2017

Kløver

Mig bekendt giver det kun svar på, om du kan være ved at nærme dig overgangsalder, den kan ikke se om man fejler andet som feks Pco, endometriose, lukkede æggeledere, osv 

Anmeld Citér

20. april 2017

Bananaalice

Det er vidst overvurderet det med fertilitet og klamydia. Så medmindre du også samtidig har lidt af en masse blærebetændelse ville jeg gå udfra du er fin fertil, og såfremt du ikke er, er det ikke sikkert det skyldes klamydia  

Anmeld Citér

20. april 2017

Anonym

Jeg har også haft klamydia et par gange og har endda også pco, men har to børn der begge er lavet på naturlig vis 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.