Gravide spisevaner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg har en forfærdelig trang til majs og agurker, det er hemt pinligt at når der er spist aftensmad og vi skal nyde en film, så har jeg en dåse majs i den ene hånd og en agurk i den anden. 

Andre der har sjove spisevaner? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2017

Pianisten

Mine cravings har varieret gennem graviditeten. Fra uge 12 startede det med at være syrlinger! De der små runde nogen i forskellige farver med surt sukker på fra Haribo  Så ændrede det sig til at være pommes frites fra McDonald's  men jeg var heldigvis stærk nok til at stå imod dét det meste af tiden. Og så fra omkring uge 20 var det honningmelon, hvilket jo er heldigt nok nu er det blevet til æbler  Meget interessant 

Anmeld Citér

20. april 2017

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Mine cravings har varieret gennem graviditeten. Fra uge 12 startede det med at være syrlinger! De der små runde nogen i forskellige farver med surt sukker på fra Haribo  Så ændrede det sig til at være pommes frites fra McDonald's  men jeg var heldigvis stærk nok til at stå imod dét det meste af tiden. Og så fra omkring uge 20 var det honningmelon, hvilket jo er heldigt nok nu er det blevet til æbler  Meget interessant 

Hvor dejligt at høre at jeg ikke er den eneste  men ja, ret sjove ting alligevel 

Anmeld Citér

20. april 2017

Musen85

Jeg har noget for hindbær og citroner.. Kan simpelthen ikke lade der være   og fik sådan en lyst til radiser idag, da jeg var i fakta.. Og jeg kan altså ikke li radiser.. 

Anmeld Citér

21. april 2017

Miti's mama

Med min første var det bananer og jello. Med den anden var det kakaomælk, firkantede hårde skumfiduser og småkager med guacamole...yum

Anmeld Citér

21. april 2017

Enitst86

Både i sidste graviditet og i denne har rugbrød smagt himmelsk.. Så himmelsk at jeg i første graviditet ene mand kunne fortære en hel pakke på få dage.. Undskyldte mig med at det da var bedre end chokolade og kage.. Men gæt engang.. Kalorier er kalorier og de sætter sig hvad enten de gemmer sig i flødeskums-kager eller i rugbrød med pålæg.. 30 kg tog jeg på, så denne gang styrer jeg mig.. Agurk og peberfrugt er et hit når jeg bare har lyst til at spise uden egentlig at være sådan rigtig sulten.. Og for en sikkerheds skyld har jeg det første lange stykke tid i graviditeten kun haft det kedeligste, tøreste kernefattige rugbrød jeg har kunne opdrive.. For så spiser jeg det kun når jeg virkelig er sulten og ikke fordi det smager godt..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.