Indretning af stuevægge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2017

Kindfed

Vi er gået døde i at indrette stuen i vores nye hus. Vores vægge er HELT tomme og det er ikke super hyggeligt. Må jeg se billeder af jeres vægge med hylder, fotovægge, hyggevægge, planter og hvad det nu kunne være, som I er stolte af?

Anonyme svar er tilladt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Kindfed skriver:

Vi er gået døde i at indrette stuen i vores nye hus. Vores vægge er HELT tomme og det er ikke super hyggeligt. Må jeg se billeder af jeres vægge med hylder, fotovægge, hyggevægge, planter og hvad det nu kunne være, som I er stolte af?

Anonyme svar er tilladt ��

Ih hvor her jeg også bare samme problem. 

Nu har vi levet i over et år uden noget som helst på væggene. Først for nylig er tv'et kommet op på væggen. 

Har overvejet at købe et par plakater fra denne side: 

https://desenio.dk

Men ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge eller hvor det skal hænge

så følger lige med her 

Anmeld Citér

20. april 2017

Anonym

Man kan åbenbart ikke sætte billeder ind fra smartphones.

men vores vægge er hvide, så vi valgte at Lave trekanter i alle mulige størrelser med malertape på den ene væg i 3 forskellige grå farver, en lys, en mørk og en mellemgrå. Så har vi hængt vores sorte tv op på den væg og hvide hylder ved siden af og under tv'et er en skænk i en grå (som er med i farveskalaen på væggen) man kan se ideen på pinterest 

Anmeld Citér

1. juli 2017

Julie Samantha Klokholm

Hvis malerier kan bruges, kan jeg anbefale at tage et kig på udvalget hos mynewart.dk

Anmeld Citér

1. juli 2017

Kindfed

Hvis malerier kan bruges, kan jeg anbefale at tage et kig på udvalget hos mynewart.dk

Tak, dem kender jeg godt. Vi købte et helt utroligt flot maleri derfra. Men jeg tænker mere i retning af hvad man i det hele taget har på vægge, og hvordan man hænger ting i forhold til hinanden. Jeg er en klovn til den slags, så måske var der noget jeg kunne skamløst kopiere 

Anmeld Citér

1. juli 2017

M&Ms

Jeg havde malet et hvidt træ (På grå væg) I vores gamle lejlighed. Tanken var at lave et stamtræ med billeder af familien, men det var så fint uden. Jeg er ikke ret kreativ, men med et par timers koncentration  (og de rette pensler) fik jeg det gjort, og det blev så fint.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.