Jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg kan bare ikke få armene ned igen, jeg er så lykkelig ������ jeg er 5+4 i dag, andre der er gravide som har lyst til at følges? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg kan bare ikke få armene ned igen, jeg er så lykkelig ������ jeg er 5+4 i dag, andre der er gravide som har lyst til at følges? 

Stort tillykke!!  

Anmeld Citér

21. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tilykke! 

Jeg har selv testet positiv tirsdag d. 18 ud fra sidste mens første dag er jeg ca 4+6 og vil gerne følges 

Det er barn nr 2 og min søn er lige blevet 2 år. Vi har prøver i 6 (hårde) måneder, så et eller andet sted tør jeg ikke at glæde mig endnu - skal til tryghedsscanning d. 8 mai 

Anmeld Citér

22. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tilykke! 

Jeg har selv testet positiv tirsdag d. 18 ud fra sidste mens første dag er jeg ca 4+6 og vil gerne følges 

Det er barn nr 2 og min søn er lige blevet 2 år. Vi har prøver i 6 (hårde) måneder, så et eller andet sted tør jeg ikke at glæde mig endnu - skal til tryghedsscanning d. 8 mai 

Jeg skal til læge på fredag til 1 graviditetsundersøgelse, det er så vildt man tror ikke helt på det  

Tillykke til dig også, jeg håber den lille blob holder ved. 

Vi har selv prøvet i to år, hvor der har været to provokeret aborter og 3 spontane aborter, så er ret bange for om babyen er syg. Det kan vi først finde ud af til moderkagebiopsi når jeg er omkring 10+ og er kum 5+6 i dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.