Skal vi følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2017

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. 

Jeg er en pige på 23 år der lige har fundet ud af at jeg er gravid. Jeg er 5+3 i dag efter egen beregning. Jeg søger en omkring min egen alder som bor i sønderjylland der har lyst til at følges i graviditeten �� Jeg er anonym til uge 12, da det først er der vi er 100% sikre i graviditeten. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen. 

Jeg er en pige på 23 år der lige har fundet ud af at jeg er gravid. Jeg er 5+3 i dag efter egen beregning. Jeg søger en omkring min egen alder som bor i sønderjylland der har lyst til at følges i graviditeten �� Jeg er anonym til uge 12, da det først er der vi er 100% sikre i graviditeten. 

Hej, 

jeg vil i hvertfald gerne følge med, da jeg selv er 23 og er ca 4+6 i dag. Jeg bor dog ikke i danmark, men vi kan måske følges lidt alligevæl? 

Anmeld Citér

22. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej, 

jeg vil i hvertfald gerne følge med, da jeg selv er 23 og er ca 4+6 i dag. Jeg bor dog ikke i danmark, men vi kan måske følges lidt alligevæl? 

Det vil jeg meget gerne, jeg skal til lægen på fredag til 1 graviditetsundersøgelse ����

Anmeld Citér

23. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen. 

Hej piger!

Tillykke med jeres graviditeter!

Jeg er 5+3, og har ind til videre termin d.22/12-17 - hvis I har plads til én mere vil jeg også gerne være med i at følges

Jeg er 23 år, og bor heller ikke i Danmark. Graviditeten var planlagt, og vi er meget lykkelige!

Anmeld Citér

23. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger!

Tillykke med jeres graviditeter!

Jeg er 5+3, og har ind til videre termin d.22/12-17 - hvis I har plads til én mere vil jeg også gerne være med i at følges

Jeg er 23 år, og bor heller ikke i Danmark. Graviditeten var planlagt, og vi er meget lykkelige!

Tilykke! 

Må jeg spørge hvor du bor? 

Anmeld Citér

23. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tilykke! 

Må jeg spørge hvor du bor? 

Mange tak skal du have!

Jeg bor i Holland 

hvad med dig?

Anmeld Citér

24. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Mange tak skal du have!

Jeg bor i Holland 

hvad med dig?

Sejt  

Jeg bor på færøerne 

Anmeld Citér

24. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Sejt  

Jeg bor på færøerne 

Spændende!

Er der en særlig grund til at du bor der? Vi bor i Holland, fordi min kæreste fik et jobtilbud der ikke kunne afslås!

Anmeld Citér

25. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Spændende!

Er der en særlig grund til at du bor der? Vi bor i Holland, fordi min kæreste fik et jobtilbud der ikke kunne afslås!

Nåh spændende  

tja, er bare færing, hehe  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.