Abort eller baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
11 svar
3 synes godt om
19. april 2017

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg er blevet gravid TRODS brug af fortrydelsespille.

vi har i forvejen en søn som er under 1,5 år.

det er bestemt ikke planlagt og jeg regnede slet ikke med at det skulle være nu.

Når baby nummer 2 bliver født vil min søn være 2 år.

jeg er mest bekymret for hverdagen med 2 små børn.

Nogle der har børn med 2 år mellemrum der kan fortælle om hverdagen bliver meget hårdt? Og om i heller havde ventet et års tid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2017

Melm

Vi har børn med 23 måneder mellem, det var planlagt og vi har aldrig fortrudt ☺

der har aldrig været jalousi imellem dem, og storebror var så glad og lykkelig da lillesøster kom til verden❤

Anmeld Citér

19. april 2017

Mille123

Vores søn er 2 år og 3 mdr når hans tvillingesøskende kommer til verdenen. Jeg tænker det bliver hårdt og forbereder mig

på det og forventer mindre af hverdagen, så tænker jeg man når et langt stykke og så om to- tre år tænker jeg man bare synes det er fedt der er så få år mellem dem. Der er 14 og 20 år mellem mig og mine søskende så jeg har altid ønsket mig at mine børn fik noget ud af hinanden.

Anmeld Citér

19. april 2017

Miti's mama

Der er lige over 2 år mellem mine to piger, og det var helt bevist. Jo, de første par uger er hårde, men det er det jo med alle nyfødte...? Man finder hurtigt en hverdag igen. Vi er i hvertfald glade for det og fortryder bestemt ikke 

Anmeld Citér

19. april 2017

Bananaalice

Nu er en baby jo ikke noget man bare bestiller, så jeg har det sådan, hvis du alligevel havde tænkt dig at få en 2'er når din første er omkring 3-4, så få det da bare nu. De kommer sikkert til på sigt at have god gavn af hinanden, men klart at man skal huske den førstefødte jo også stadig er en lille dreng, og ikke en STORbror, hvis du forstår. Så skal det nok gå  

Anmeld Citér

19. april 2017

Mamalu

Der er 20 måneder mellem mine drenge. Det var planlagt og fortryder intet. Tværtigmod!  Jeg synes storebror har klaret det rigtig godt og glæden fylder mit hjerte når jeg ser dem sammen. De første pr måneder var lidt hårde men det blir nemmere og bedre med tiden. Det har også været en hjælp at storebror er i vuggestuen 5 timer om dagen, så kan man fokusere på den lille i mellemtiden og klare andre huslige opgaver. Og så har min mand været god til at hjælpe  

Anmeld Citér

19. april 2017

AnoMom

Har ikke selv nr 2 endnu. Men har 2 veninder der har fået børn med henholdvis 13 og 15 mdr mellem. Og begge sagde til mig ordret "vent med nr to". De fortryder ikke deres andet barn nogen af dem. Men begge fortæller at de fortryder at have fået dem så tæt på hinanden. 

Anmeld Citér

19. april 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg er blevet gravid TRODS brug af fortrydelsespille.

vi har i forvejen en søn som er under 1,5 år.

det er bestemt ikke planlagt og jeg regnede slet ikke med at det skulle være nu.

Når baby nummer 2 bliver født vil min søn være 2 år.

jeg er mest bekymret for hverdagen med 2 små børn.

Nogle der har børn med 2 år mellemrum der kan fortælle om hverdagen bliver meget hårdt? Og om i heller havde ventet et års tid. 

Tilføjelse:

men synes du skal snakke med din mand. Hva siger han? 

Samt spørger dig selv med hvordan du vil have det med at få en abort. 

Anmeld Citér

19. april 2017

Abracadabra

Jeg har to nemme døtre med 23 mdr.s mellemrum. De første 2 (lange) år, fortrød jeg. Nu går det selvfølgelig godt igen. Men jeg ville aldrig anbefale det.

Anmeld Citér

19. april 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har to drenge med 14 måneders mellemrum - og storesøster, der er flere år ældre. Jeg har aldrig fortrudt den korte afstand mellem de yngste - det var og er intense, men fantastiske år, og jeg syntes, det var hårdere at begynde forfra med baby og natteroderi, da min datter var 4, og nummer to kom til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.