Er disse positive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
10 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2017

MissJuli

Hejsa. 

Kan det passe at alle disse ÆL teste er positive? 

De er taget på forskellige tider af dagen de sidste 3 dage. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2017

MissJuli

Gør jeg noget forkert? Nu har jeg lavet 2 opslag, men ingen svar. Kan man ikke svare på dem eller er det bare normalt i dette forum, at der ikke svares? 

Hilsen en forvirret pige. 

Anmeld Citér

19. april 2017

Mbonde

MissJuli skriver:

Gør jeg noget forkert? Nu har jeg lavet 2 opslag, men ingen svar. Kan man ikke svare på dem eller er det bare normalt i dette forum, at der ikke svares? 

Hilsen en forvirret pige. 

Det er meget forskellige med hvor mange svar folk giver, enten er det 100 ellers er det ingen det kan man aldrig vide. 

Ummelbart hvad mit øje skuer synes jeg ikke de er helt positive men er ikke helt sikker. Min ægløsningstest der var overhovedet ikke i tvivl. 

Hvis det er kan du evt spørge inde på min-mave der synes jeg tit der kommer nogle flere svar, men igen det er  meget forskelligt... 

Anmeld Citér

19. april 2017

MissJuli

Mbonde skriver:

Det er meget forskellige med hvor mange svar folk giver, enten er det 100 ellers er det ingen det kan man aldrig vide. 

Ummelbart hvad mit øje skuer synes jeg ikke de er helt positive men er ikke helt sikker. Min ægløsningstest der var overhovedet ikke i tvivl. 

Hvis det er kan du evt spørge inde på min-mave der synes jeg tit der kommer nogle flere svar, men igen det er  meget forskelligt... 

Okay, tusind tak for dit svar. 

Det er sødt af dig jeg prøver på min mave. 

Har aldrig prøvet at tage ÆL test før, så ser dem bare som positive, men det kunne jeg heller ikke få til at passe med alt det jeg har læst om de teste. Så var meget i tvivl. 

Anmeld Citér

19. april 2017

Mbonde

MissJuli skriver:

Okay, tusind tak for dit svar. 

Det er sødt af dig jeg prøver på min mave. 

Har aldrig prøvet at tage ÆL test før, så ser dem bare som positive, men det kunne jeg heller ikke få til at passe med alt det jeg har læst om de teste. Så var meget i tvivl. 

Jamen det var da så lidt  

Håber der kommer noget mere hjælp der  

Anmeld Citér

19. april 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg synes de alle ser negative ud. Måske den sidste er positiv, men svært at se. 

Anmeld Citér

19. april 2017

TLO

Jeg synes 18-4 A ser tydeligst ud i teststregen, men det er dig og kæresten/manden, der bedst kan bedømme det, idet I jo ser det 'live'.

Ved det er træls, at den ikke er der klokkeklar, men måske du med tiden - hvilket vi jo ikke håber, for den må da gerne være der i første hug - kan se mønsteret i dine æl-test. Selv blev jeg først klar over, hvornår den toppede, da jeg på testene kunne se, at det nu gik modsat.

Anmeld Citér

20. april 2017

Beti89

Det kan være ret svært at vurdere synes jeg. Jeg vil umiddelbart mene nogle af dem gost kunne være positive - enten 17.4 m eller 18.4 A. Da jeg blev gravid var jeg også i tvivl om min var positiv da den ikke var helt lige så tydelig som kontrolstregen men det har den altså været 

Anmeld Citér

20. april 2017

Anonym

MissJuli skriver:

Hejsa. 

Kan det passe at alle disse ÆL teste er positive? 

De er taget på forskellige tider af dagen de sidste 3 dage. 

Jeg to denne i morges. Og tror nok den er positiv !!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. april 2017

pb2017

Anonym skriver:

Jeg to denne i morges. Og tror nok den er positiv !!

Alle på dit første billede er negative  Den sidste vil jeg umiddelbart sige også er negativ (tæt på positiv, selvom man ikke kan sige det), men hop på manden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.