Hvad viser det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2017

Anonym trådstarter

Havde jeg ægløsning igår? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2017

Aprilbaby2015

Hvis det er graviditetstest så er du med garanti gravid og hvis det er ægløsningstest, så virker de meget tydelige alle sammen og positive. 

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym trådstarter

Minapril2015 skriver:

Hvis det er graviditetstest så er du med garanti gravid og hvis det er ægløsningstest, så virker de meget tydelige alle sammen og positive. 

Det er ægløsning teste, men ser det ik ud som at min ægløsning var igår? 

Anmeld Citér

19. april 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Havde jeg ægløsning igår? 

Jo vil sige at ægløsning var igår eftermiddags.

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym

Når det er ægløsningstests, så er de allesammen negative, for selvom teststregen er tydelig, så er den ikke helt så kraftig som kontrolstregen, og ved ægløsningstests skal teststregen være kraftigere eller mindst lige så kraftig som kontrolstregen for at være positiv, og det er dine ikke. Dog ligner de mine 1-2 dage før jeg får en positiv ægløsningstest, så vil tro du kan få en positiv test en af disse dage. Og når du så tester positiv går der jo 12-36 timer før du har ægløsning.

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg må ha haft ægløsning igår for har lige taget en og den er helt negativ 

Anmeld Citér

19. april 2017

Stivdie

Jeg synes også det ligner du har haft positiv  ægløsningstest i går eftermiddags. Så hvis du ikke allerede har gjort det, så se at hop på manden  Så vidt jeg husker så er befrugtning muligt 24-36 timer efter positiv test. 

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Jeg synes også det ligner du har haft positiv  ægløsningstest i går eftermiddags. Så hvis du ikke allerede har gjort det, så se at hop på manden  Så vidt jeg husker så er befrugtning muligt 24-36 timer efter positiv test. 

Jeg var på ham igår og de sidste 4 dage  så vidåbent virkelig nu.. har prøvet et år... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.