Uregelmæssige Veer vs modningsveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. april 2017

Tanja.mp

Jeg er godt nok i tvivl...

Hvad er forskellen på modningsveer/plukveer og uregelmæssigeveer ?

Her til morgen har jeg haft milde, men ubehagelige ve-ligne smerter i læn, mest i venstre side af lænet. Har haft omkring 5-6 stykker den sidste time.

Jeg skal til en "akut" jordmoder konsultation i dag, kan jeg evt. bede hende se om jeg har åbnet mig ?

Jeg er i dag 38+5.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg er godt nok i tvivl...

Hvad er forskellen på modningsveer/plukveer og uregelmæssigeveer ?

Her til morgen har jeg haft milde, men ubehagelige ve-ligne smerter i læn, mest i venstre side af lænet. Har haft omkring 5-6 stykker den sidste time.

Jeg skal til en "akut" jordmoder konsultation i dag, kan jeg evt. bede hende se om jeg har åbnet mig ?

Jeg er i dag 38+5.

Så vidt jeg forstod er alle uregelmæssige veer egentlig plukkeveer. Og de ikke gør ondt-ondt. Men hvis de endte gør ondt-ondt eller de bliver regelmæssige, så er det rigtige tror jeg

du kan jo altid spørge hende ad

Anmeld Citér

19. april 2017

Tanja.mp

SDD skriver:

Så vidt jeg forstod er alle uregelmæssige veer egentlig plukkeveer. Og de ikke gør ondt-ondt. Men hvis de endte gør ondt-ondt eller de bliver regelmæssige, så er det rigtige tror jeg

du kan jo altid spørge hende ad

Jeg kan mærke at dem i læn er veer. Det var præcis samme måde det gjorde ondt med de første veer med den store.

Men plukveerne strammer jo maven op, ellers så er det vel ikke plukveer ?

Tror desværre ikke, der bliver tid til så meget i dag. De har sendt sms på tid i dag, men har skrevet imorgen i deres system ��

Så venter på de har tid til mig, da jeg olle kan imorgen. Øv øv. Men heldigvis skal jeg til egen jordemoder på mandag. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.