Er der mon noget galt, eller er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2017

Mbonde

Vi var til scanning tilbage i uge 7-8stykker og så hjerteblink og det hele var fint. Men er idag 11+1 og jeg ved ikke hvorfor men har fået sådan en tvivl om alt nu også er okay her nogle uger efter sidste scanning. Har læst nogle steder man nok kan mærke livmoderen nu, men synes ikke jeg kan mærke noget, så er bekymret for om der overhovedet er vokset noget derinde, selvom jeg har haft vildt mange ligamentsmerter.

Er alt mon okay:/ ved godt i ikke kan fortælle mig alt er okay, men hold nu op hvor er jeg blevet nervøs lige pludselig, og synes der er laaaaaaang vej til d. 2/5 hvor vi skal til nakkefoldscanning. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2017

AnoMom

Mbonde skriver:

Vi var til scanning tilbage i uge 7-8stykker og så hjerteblink og det hele var fint. Men er idag 11+1 og jeg ved ikke hvorfor men har fået sådan en tvivl om alt nu også er okay her nogle uger efter sidste scanning. Har læst nogle steder man nok kan mærke livmoderen nu, men synes ikke jeg kan mærke noget, så er bekymret for om der overhovedet er vokset noget derinde, selvom jeg har haft vildt mange ligamentsmerter.

Er alt mon okay:/ ved godt i ikke kan fortælle mig alt er okay, men hold nu op hvor er jeg blevet nervøs lige pludselig, og synes der er laaaaaaang vej til d. 2/5 hvor vi skal til nakkefoldscanning. 

Jeg kunne heller ikk mærke livmoderen på det tidspunkt i graviditeten.

Anmeld Citér

19. april 2017

Bebsen

Jeg er 10+6 idag og kan heller ikke mærke min livmoder... Jeg er så heller ikke ligefrem mega tynd  

Der er vist ca omkring 100 ml fostervand i livmoderen - altså ikke ret meget endnu, og jeg har nok 5000ml fedt på maven, så for mig giver det ihvertfald fin mening 

Anmeld Citér

19. april 2017

C85

Jeg kan heller ikke mærke noget og jeg er 11+4. Tænker at det måske kan have betydning at min livmoder er bagoverbøjet, men omvendt ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mærke efter..  Glæder mig i hvert fald også meget til nf - jeg har tid på fredag. 

Anmeld Citér

19. april 2017

Mbonde

C85 skriver:

Jeg kan heller ikke mærke noget og jeg er 11+4. Tænker at det måske kan have betydning at min livmoder er bagoverbøjet, men omvendt ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mærke efter..  Glæder mig i hvert fald også meget til nf - jeg har tid på fredag. 

Uh der er ikke så længe til, du er heldig hehe 

Anmeld Citér

19. april 2017

Mbonde

Bebsen skriver:

Jeg er 10+6 idag og kan heller ikke mærke min livmoder... Jeg er så heller ikke ligefrem mega tynd  

Der er vist ca omkring 100 ml fostervand i livmoderen - altså ikke ret meget endnu, og jeg har nok 5000ml fedt på maven, så for mig giver det ihvertfald fin mening 

Jeg ligger i hvert fald ikke i den tynde ende af skalaen, så kan være det der gør det  

Anmeld Citér

19. april 2017

Mbonde

Altså når jeg står op og mærker dernede synes jeg at jeg kan mærke noget der buler ud, men om det lige er livmoderen, det ved jeg nu ikke. 

Anmeld Citér

19. april 2017

Miti's mama

Livmoderen er stadig meget lille, ro på  Og det er helt normalt at bliver nervøs over at der er noget galt, når man har skanning om et par uger. Jeg blev nervøs hver gang med min første som jeg havde 10 skanninger med (fik hende i USA, og der skanner de bare meget), og det samme med min anden som jeg så fik dansk standard to skanninger med. Hver gang ca 1-2 uger før blev jeg overbevist om at der var noget helt galt - uden at der var noget, flere skanninger gør hverken fra eller til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.