Hvornår plejer I at kontakte lægen? (Er førstegang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2017

Anonym trådstarter

Min søn på 13 måneder vågnede med 37,9 i morges, kl. 13 var den 39,0, han pyller og græder når han er vågen. Han vil ikke lege eller se tv men han spiser lidt og drikker fint. Han laver ikke rigtig andet end at ligge og sove eller sidde og græde. Han hoster meget lidt. 

Ville I kontakte lægen? 

Og hvornår plejer I at kontakte lægen ved sygdom? Jeg tænker nemlig et barn sagtens kan ha feber uden det skulle betyde alverden og man ser tiden an men samtidig tænker jeg på at sidst v stod med en dreng med 39 i feber endte det med indlæggelse og lungebetændelse... bekymrer mig lidt allerede nu for endnu en indlæggelse hvis vi kontakter lægen men samtidig så kan jeg ikke finde ud af om han er syg "nok"til at lægen skal kontaktes...hjælp en førstegangsmor det aldrig syntes det bliver nemmere at vurdere sit syge barn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Hvis feberen er vedvarende høj plejer jeg at kontakte på 3. Dag. 

Ellers så hvis han ikke har både bleer.

Til natten giver vi gerne lidt børnpanodil så barnet får lidt ro i kroppen.

Ogellers så tilbyd noget at drikke og spise. Her er kiks og saft altid nemt at få i børnene når de er syge.

Anmeld Citér

18. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Min søn på 13 måneder vågnede med 37,9 i morges, kl. 13 var den 39,0, han pyller og græder når han er vågen. Han vil ikke lege eller se tv men han spiser lidt og drikker fint. Han laver ikke rigtig andet end at ligge og sove eller sidde og græde. Han hoster meget lidt. 

Ville I kontakte lægen? 

Og hvornår plejer I at kontakte lægen ved sygdom? Jeg tænker nemlig et barn sagtens kan ha feber uden det skulle betyde alverden og man ser tiden an men samtidig tænker jeg på at sidst v stod med en dreng med 39 i feber endte det med indlæggelse og lungebetændelse... bekymrer mig lidt allerede nu for endnu en indlæggelse hvis vi kontakter lægen men samtidig så kan jeg ikke finde ud af om han er syg "nok"til at lægen skal kontaktes...hjælp en førstegangsmor det aldrig syntes det bliver nemmere at vurdere sit syge barn 

Jeg ville ringe og høre. Så kan man jo blive lidt beroliget hvis de ikke synes der er grund til at se ham. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. 

Anmeld Citér

18. april 2017

B&J

Jeg ville se om mit barn spiser lidt og drikker rigeligt og her gælder sodavands is 100% 

ellers vil jeg holde øje 

for mange børn sover og er stille mens de har feber fordi det er en måde at sove feberen ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.