KAGER ! fromagepulver nogen der har prøvet det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
10 svar
2 synes godt om
17. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg står og skal lave en stor dåb kage til min nevø og jeg overvejer at bruge fromagepulver med smag 

Tænker jordbær  og chokolade smag i kagen så jeg slipper for det store arbejde at skulle lave mousse fra bunden til en kage til 70 mennesker  da jeg plejer at bruge en jordbær fløde creme til en chokolade kage men det ville hun ikke have 

Nogen der har prøvet dem med smag ? Smager det godt eller ? Og er det nemt at arbejde med ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2017

Fremad

Det smager super, du kan få en pose med noget mouss pulver, det smager super og er dejligt nemt... Og bliver rigtig fin og fast i konsisten 

Anmeld Citér

18. april 2017

anna111

sscm skriver:

Det smager super, du kan få en pose med noget mouss pulver, det smager super og er dejligt nemt... Og bliver rigtig fin og fast i konsisten 

Kan jeg købe det i butikkerne eller skal jeg bestille hjem fra nettet 

Anmeld Citér

18. april 2017

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Jeg synes de der pulver ting smager kunstigt og har en sær konsistens, men det er nok smag og behag. Jeg er ret sikker på at du kan købe pulveret i de fleste supermarkeder, ved ihvertfald Kvickly har det her.

Anmeld Citér

18. april 2017

Benjamins'mor

anna111 skriver:

Jeg står og skal lave en stor dåb kage til min nevø og jeg overvejer at bruge fromagepulver med smag 

Tænker jordbær  og chokolade smag i kagen så jeg slipper for det store arbejde at skulle lave mousse fra bunden til en kage til 70 mennesker  da jeg plejer at bruge en jordbær fløde creme til en chokolade kage men det ville hun ikke have 

Nogen der har prøvet dem med smag ? Smager det godt eller ? Og er det nemt at arbejde med ?? 

Jeg købte faktisk både med chokolade, jordbær og vanilje i går.  

Har kun prøvet chokoladen indtil videre og den smagte super lækkert ovenpå vanilje cupcakes. 

Så det vil jeg sige du roligt kan gøre. De er pt på tilbud til 10,- pr pose i fakta. 

Anmeld Citér

18. april 2017

Benjamins'mor

anna111 skriver:

Nu kan jeg se det er til din nevøs dåb, ville nok lige høre din søster/bror til råds først.

Anmeld Citér

18. april 2017

anna111

Benjamins'mor skriver:

Nu kan jeg se det er til din nevøs dåb, ville nok lige høre din søster/bror til råds først.

De er lige glade  

De har ingen meninger til den ud over det skal ligne en stor bamse og min svigerinde vil have kagen skal passe til dåb pynten  

Tror jeg prøver at købe det i fakta lave kagen med det og så lige prøve smage engang 

Anmeld Citér

18. april 2017

anna111

solskinsliv skriver:

Jeg synes de der pulver ting smager kunstigt og har en sær konsistens, men det er nok smag og behag. Jeg er ret sikker på at du kan købe pulveret i de fleste supermarkeder, ved ihvertfald Kvickly har det her.

Okay tak  

Tror jeg prøver at lave en prøve kage med det fra fakta og vis det ikke smager må jeg jo prøve og se om jeg kan lave det selv 

Anmeld Citér

18. april 2017

Fremad

anna111 skriver:

Kan jeg købe det i butikkerne eller skal jeg bestille hjem fra nettet 

Butikker, bilka og Føtex har det 

Mener det står der hvor kagecreme mm står og koster Ca 15 for en pose, der er ret meget når den først bliver lavet 

Anmeld Citér

18. april 2017

anna111

sscm skriver:

Butikker, bilka og Føtex har det 

Mener det står der hvor kagecreme mm står og koster Ca 15 for en pose, der er ret meget når den først bliver lavet 

Tak  

Er det den fra dr otker i poser ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.