Mærkelig mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

224 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. april 2017

migmigher

Jeg begyndte t pletbløder 4-5 dage før mens. Først brunligt i 2-3 dage, og så 1-2 dage med orange/meget tyndt lyst blod.  

Testene negativ, og forventede heller ikke andet.  

Min mens begyndte med rødt og normalt styrt bløder jeg på 3-4 dagen, men denne gang har jeg ikke blødt nær så meget, og er på 5 dagen nu, og det er ved at aftage. 

Normalt på de "voldsomme" dage, skal jeg skifte tampon mindst her time. Denne gang har jeg blødt nok til, at jeg mente jeg skulle bruge en tampon, men har sagtens kunne vente flere timer med at skifte, hvor den slet ikke har været fyldt. 

Andre der har prøvet det sådan? 

Har aldrig brugt p piller eller andet, så det ikke derfor.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2017

C85

Det lyder som en lignende menstruation jeg havde i januar. Jeg var i behandling og lægen mente, at menstruationen ikke kom rigtigt i gang, fordi jeg måske havde sprunget en ægløsning over måneden før. Så er der jo ikke rigtig noget at udskille. Åbenbart sker det, at ægløsning springer over, det tog de ret roligt på hospitalet. 

Anmeld Citér

17. april 2017

migmigher

C85 skriver:

Det lyder som en lignende menstruation jeg havde i januar. Jeg var i behandling og lægen mente, at menstruationen ikke kom rigtigt i gang, fordi jeg måske havde sprunget en ægløsning over måneden før. Så er der jo ikke rigtig noget at udskille. Åbenbart sker det, at ægløsning springer over, det tog de ret roligt på hospitalet. 

Jeg kunne testefin ægløsning, på dagen jeg regnede med. 

Måske det bare er hoved der driller kroppen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.