Jeg var på besøg hos nogle bekendte i går, og vi kom til at tale om at min mand (der er pendler) "endelig" har fået vasket sit tøj i to omgange (lyst og mørkt) da det var mig der havde vasket det den her gang, for normalt vasker han det i én stor portion.
Børnene og jeg skal flytte hen til ham om et par måneder, og da snakken gik i den retning sagde jeg at jeg er lidt nervøs for det, for han har altid været den der holder mig i ørene for at få mig i gang, men hans sambo siger at min mand heller ikke er den der rydder op. Jeg er bekymret for hvordan det skal gå hvis vi både skal vænne os til nye omgivelser og min mand skal vænne sig til at være fuldtidsfar igen.
Da vi sad og spiste morgenmad i dag spurgte min svigermor mig pludselig hvilke planer for i dag, for jeg måtte jo have travlt når jeg laver alt. Jeg troede først det var som hun havde set et opslag min mand havde delt på Facebook med at kvinder er lykkeligst når de laver alt, men i stedet fik jeg en skideballe af hende, for jeg havde jo sagt det i går.
Jeg mener ikke selv at jeg har sagt at jeg gør alt, tværtimod, men hvad vil I mene?
Anmeld
Citér