Den 19 Oktober kl 13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Vingummien

Der skal vi da på jensens bøfhus i Randers tøser. Så kom nu og skriv jer på til det, er da rigtig hyggeligt.
I var jo så mange der gik hjemme og gerne ville det i hverdagen så nu har i chancen.
Som sagt er det den 19 Oktober og det er kl 13 foran jensens bøfhus og så er der bestilt bord og stole til små og store. Maden må i så selv sørge for at bestille og betale

Så kom nu frisk alle tøser, vi kan skam godt hygge i Randers, det skal der ikke en stor by til for

Kommer:
Sabina+ Phillip Emil (5mrd)
Susanne+Emil (14mdr)
Kirsteen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

saxa

suanne85 skriver:

Der skal vi da på jensens bøfhus i Randers tøser. Så kom nu og skriv jer på til det, er da rigtig hyggeligt.
I var jo så mange der gik hjemme og gerne ville det i hverdagen så nu har i chancen.
Som sagt er det den 19 Oktober og det er kl 13 foran jensens bøfhus og så er der bestilt bord og stole til små og store. Maden må i så selv sørge for at bestille og betale

Så kom nu frisk alle tøser, vi kan skam godt hygge i Randers, det skal der ikke en stor by til for

Kommer:
Sabina+ Phillip Emil (5mrd)
Susanne+Emil (14mdr)
Kirsteen

Øvvv... Ville gerne ha været med, men kan desværre ikke på en hverdag.. Ihvertfald ikke så "tidligt" på dagen...  Men ellers rigtig fedt i Randers (da jeg ikke har så langt)

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

saxi skriver:

Øvvv... Ville gerne ha været med, men kan desværre ikke på en hverdag.. Ihvertfald ikke så "tidligt" på dagen...  Men ellers rigtig fedt i Randers (da jeg ikke har så langt)

Oki øv øv. Var også meningen jeg skulle holder noget her på søndag men så sagde folk de bedst kunne en hverdag og nu er der så heller ingen der kan der

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

Nu der gik lidt spam i den vil jeg lige have den her op på forsiden igen hvis det kan lade sig gøre

Anmeld

7. oktober 2009

JustAnotherName

Og jeg må desværre meddele, at jeg også er forhindret lige dén dag....
Jeg har en aftale om at mødes med Celina's mødregruppe ude i storcentret.
- Sorry 

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Og jeg må desværre meddele, at jeg også er forhindret lige dén dag....
Jeg har en aftale om at mødes med Celina's mødregruppe ude i storcentret.
- Sorry 

Oki øv kedeligt

Anmeld

8. oktober 2009

saxa

suanne85 skriver:

Oki øv øv. Var også meningen jeg skulle holder noget her på søndag men så sagde folk de bedst kunne en hverdag og nu er der så heller ingen der kan der

Ejjj har slet ikke været herinde så meget på det sidste, så er slet ikke med i alt det der i har snakket om, mht at mødes... Men jeg ville ihvertfald ha' stemt for på søndag hvis det var blevet til noget...

Anmeld

8. oktober 2009

Vingummien

saxi skriver:

Ejjj har slet ikke været herinde så meget på det sidste, så er slet ikke med i alt det der i har snakket om, mht at mødes... Men jeg ville ihvertfald ha' stemt for på søndag hvis det var blevet til noget...

Oki var da en skam. Øv da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.