8+4 og med lidt mave?

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

383 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i trÄden
14. april 2017

Anonym trÄdstarter

Hejsa �� Jeg er gravid og er 8+4 i dag. Jeg var til en tidlig scanning i tirsdag og sĂ„ et rigtigt fint hjerteblink �� men jeg har de vĂŠrste tanker om at miste igen, har vĂŠret i behandling og fik lagt et blastocyst ĂŠg op som sĂ„ har givet pote �� men er bare sĂ„ bekymret for at miste det, heldigvis har jeg ingen smerter og har ingen blĂždninger som jeg har haft de andre 4 gange jeg har mistet, og nu kan man allerede se noget mave er det normalt sĂ„ tidlig? AltsĂ„ ikke at det er en dĂ„rlig ting. Har bare ikke vĂŠret sĂ„ lĂŠnge henne i en graviditet 

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

14. april 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hejsa �� Jeg er gravid og er 8+4 i dag. Jeg var til en tidlig scanning i tirsdag og sĂ„ et rigtigt fint hjerteblink �� men jeg har de vĂŠrste tanker om at miste igen, har vĂŠret i behandling og fik lagt et blastocyst ĂŠg op som sĂ„ har givet pote �� men er bare sĂ„ bekymret for at miste det, heldigvis har jeg ingen smerter og har ingen blĂždninger som jeg har haft de andre 4 gange jeg har mistet, og nu kan man allerede se noget mave er det normalt sĂ„ tidlig? AltsĂ„ ikke at det er en dĂ„rlig ting. Har bare ikke vĂŠret sĂ„ lĂŠnge henne i en graviditet 

Det er normalt at vĂŠre oppustet de fĂžrste mange uger. Det er luft og hormoner der gĂžr det. Det er ikke babybule endnu. Den kommer langt senere

tillykke med spiren

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Min store mave (dog var jeg uge 14) var desvĂŠrre ikke en god ting. Til md synes jordmoderen at min mave var ualmindelig stor ift at jeg var i uge 20 og det var desvĂŠrre fordi vores baby havde en misdannelse som fĂžrst var kommet efter uge 14. 

Men som andre skriver er det helt normalt at vĂŠre oppustet i starten 

Anmeld Citér

14. april 2017

Sahara82

Anonym skriver:

Det er helt fuldstĂŠndig normalt Du er oppustet fordi du har sĂ„ mange hormoner i kroppen. 

Lignede selv en lille tyk trold ret hurtigt TĂŠnker forresten at dine bekymringer er helt normale, og at du mĂ„ske skal langt fĂžr du tĂžr tro pĂ„ det. Men hold fast i alle de gode ting - du blĂžder ikke og har ikke ondt i maven, og har desuden set hjerteblink. Jeg tror pĂ„ det ��☺

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym trÄdstarter

Sahara82 skriver:

Det er helt fuldstĂŠndig normalt Du er oppustet fordi du har sĂ„ mange hormoner i kroppen. 

Lignede selv en lille tyk trold ret hurtigt TĂŠnker forresten at dine bekymringer er helt normale, og at du mĂ„ske skal langt fĂžr du tĂžr tro pĂ„ det. Men hold fast i alle de gode ting - du blĂžder ikke og har ikke ondt i maven, og har desuden set hjerteblink. Jeg tror pĂ„ det ��☺

1000 tak for svar sĂ„ blev jeg da det roligere  

Anmeld Citér

14. april 2017

Bananaalice

Kan ogsÄ bare vÊre vÊske..

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym

Jeg er 10+1, og har ogsĂ„ vĂŠret super oppustet de seneste par uger - ser ud som om jeg er meget lĂŠngere henne - pĂ„ trods af at baby ikke er stĂžrre end en cherry tomat  

Blev selv scannet da jeg var 8+3 og sĂ„ det fineste lille hjerteblink 

Det er helt normalt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.