Mine bryster lækker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2017

mamatobe

Hejsa! 

Jeg er førstegangs gravid 33+6 og mine bryster er begyndt at lække råmælk. Er det meget normalt? Er det tegn på snarlig fødsel? 

Hvordan har jeres partner haft det med lækkende bryster?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2017

FrkGranger

mamatobe skriver:

Hejsa! 

Jeg er førstegangs gravid 33+6 og mine bryster er begyndt at lække råmælk. Er det meget normalt? Er det tegn på snarlig fødsel? 

Hvordan har jeres partner haft det med lækkende bryster?

Her havde jeg lækkende bryste fra uge 20 så ingen tegn på tidlig fødsel ved mig... Jeg fik af lægen og jordemoder fortalt at det er normalt.. 

Min kæreste syntes det var lidt ulækkert at vågne op til en våd seng... ��

Men da jeg havde fundet en løsning med stram top, og 2 stofbleer til hvert bryst, så var det okay... 

Jeg havde for at Skåne madrassen vådliggerlagen på sengen, for nogle gange løb det alligevel igennem.. 

Anmeld Citér

14. april 2017

Jems

Jeg er 36 uger henne og de er føret begyndt nu her, men ikke så sengen bliver våd ☺ det er meget normalt  og ikke regn på tidlig fødsel 

Anmeld Citér

14. april 2017

Pianisten

Jeg er 34+1 og også førstegangs og kan kun fremprovokere det ved at trykke på brystet. Så jeg er heldigvis så heldig at jeg ikke rigtigt går og drypper alle steder medmindre man virkelig trykker til på brystet. Af samme årsag er min kæreste også upåvirket Til gengæld har jeg kunne gøre det siden uge 18, så jeg håber da ikke det er tegn på snarlig fødsel (han må gerne lige bage helt færdig) 

Anmeld Citér

15. april 2017

Stivdie

Jeg havde også råmælk (fra omkring uge 32 tror jeg), og det er helt normalt og ganske ufarligt for både mor og barn. Jeg kunne sagtens tage med ammeindlæg. Min mand syntes det var fantastisk og var helt vild - men sådan havde han det generelt med min graviditet. Min store babymave tændte ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.