Pæne neglebånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. april 2017

Anonymor

Jeg ved godt jeg har fucket min neglelak fuldstændig op her, jeg blev forstyrret, normalt har jeg en virkelig god teknik og er god til det. Læg aldrig neglelak med vågne børn 

Det jeg vil bede om er råd til hvordan jeg får pæne neglebånd, for mine flosser og der rædsomme ud, hvilket betyder at selv de dage jeg får lagt en pæn lak, så ser det ikke kønt ud. 

Jeg smører mine hænder mange gange om dagen, men stadig er mine fingre og negle tørre og grimme. Help a girl out! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2017

Sandratoft

Anonymor skriver:

Jeg ved godt jeg har fucket min neglelak fuldstændig op her, jeg blev forstyrret, normalt har jeg en virkelig god teknik og er god til det. Læg aldrig neglelak med vågne børn 

Det jeg vil bede om er råd til hvordan jeg får pæne neglebånd, for mine flosser og der rædsomme ud, hvilket betyder at selv de dage jeg får lagt en pæn lak, så ser det ikke kønt ud. 

Jeg smører mine hænder mange gange om dagen, men stadig er mine fingre og negle tørre og grimme. Help a girl out! 

Neglebåndsolie hvor du masserer det godt ind. Engang i mellem kan du også bruge neglebåndsfjerner, hvor du får fjernet de gamle neglebånd. Spørg evt om hjælp i Matas, der har jeg selv fået god rådgivning 

Anmeld Citér

13. april 2017

Aristocats

Hver eneste gang jeg lægger neglelak, smører jeg altid mine neglebånd ind i Shea Butter fra Urtekram (den med Argan Lavender er god) og skubber herefter neglebåndene tilbage med en neglebåndsskubber. Når lakken er tørret, kan du smøre dem lidt igen  Bare husk at rens dine negle med neglelakfjerner/acetone efter du har masseret det ind og skubbet neglebåndene tilbage, da neglene skal være helt tørre og fri fra olier osv. for at neglelakken kan holde bedre 

Anmeld Citér

13. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Olie generelt. Kokos, argan, mandel, osv. 

Smør et par gange om dagen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.