Hvordan føles ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2017

Anonym trådstarter

Ja, hvis du kan mærke det - hvordan føles så ægløsning? 

Jeg har her på dag 13 haft lidt menstruationsagtig følelse i ubderlivet. Kan det være ægløsning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har her på dag 13 haft lidt menstruationsagtig følelse i ubderlivet. Kan det være ægløsning? 

Ingen?

Anmeld Citér

13. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har altid kunne mærke min ægløsning.. Ved ikke om jeg vil samlingen det med mens smerter, jeg syntes jeg føles mere øm og får ondt lidt i jag , bare meget fokuseret i den side jeg har ægløsning.. Og så får jeg ofte ondt i lænden meget hurtig  men det er jo simpelthen så individuel hvordan ægløsning føles, så svært at sige om det er det du kan mærke, men det passer nok godt med de 13 dage 

Anmeld Citér

13. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har altid kunne mærke min ægløsning.. Ved ikke om jeg vil samlingen det med mens smerter, jeg syntes jeg føles mere øm og får ondt lidt i jag , bare meget fokuseret i den side jeg har ægløsning.. Og så får jeg ofte ondt i lænden meget hurtig  men det er jo simpelthen så individuel hvordan ægløsning føles, så svært at sige om det er det du kan mærke, men det passer nok godt med de 13 dage 

Også selvom min cyklus er på omkring 32 dage? 

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Også selvom min cyklus er på omkring 32 dage? 

Så burde den nok ligge et par dage senere.. Jeg har cyklus på 29 dage, og min ligger på dag 14 

Jeg brugte ægløsnings test den første måned, lige for at finde ud af hvordan den Ca lå.. Og jeg testene først positiv for ægløsning et par dage efter jeg var begyndt at kunne mærke det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.