Jeg bliver skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
15 synes godt om
12. april 2017

Anonym trådstarter

Ville tage noget mælk i køleskabet , kartonen er Tom eller dvs der er hvad der svare til 1 cm tilbage. Videre til skuffen , der ligger en Tom rulle med staniol med et stykke som bare sidder fast uden at kunne bruges. Så åbner jeg skuffen til bageplader og vupti der står en beskidt bageplade. Aghhh er jeg den eneste som bor med hankøn som IKKE kan finde ud at at rydde op ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2017

Mortilah

Jeg har ikke sådan en.. men har en der hverken bruger staniol, bagepapir, mælk ellet noget, da han slet ikke benytter sig af køkkenet men ønsker maden serveret Jeg ved ikke hvad der er værst... 

Anmeld Citér

12. april 2017

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Jeg har ikke sådan en.. men har en der hverken bruger staniol, bagepapir, mælk ellet noget, da han slet ikke benytter sig af køkkenet men ønsker maden serveret Jeg ved ikke hvad der er værst... 

Ha ha ja det er jo så det :-)

Anmeld Citér

12. april 2017

Fru Hansen

Ha ha

Sådan en mand har jeg også. 

Jeg kan følge hans spor rundt i huset fordi lyset aldrig bliver slukket og skabsdøre aldrig lukkes. Men for søren hvor ville jeg da kede mig hvis jeg ikke havde ham :-)

Jeg har brugt  (alt for) meget energi gennem årene på at være sur og træt,  nu har jeg opgivet og lært at sætte pris på alt det positive han gør. F.eks. har han bygget en carport fordi jeg ønskede mig det, han går troligt i brugsen i regnvejr fordi jeg gerne vil have chokolade, 5 minutter i lukketid :-), han er helt fantastisk når jeg for 117 gang på kort tid er sengeliggende pga migræne. 

Så alt i alt tror jeg at han finder sig i lige så mange af mine særheder som jeg må finde mig i hans roderi.

Anmeld Citér

12. april 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Ville tage noget mælk i køleskabet , kartonen er Tom eller dvs der er hvad der svare til 1 cm tilbage. Videre til skuffen , der ligger en Tom rulle med staniol med et stykke som bare sidder fast uden at kunne bruges. Så åbner jeg skuffen til bageplader og vupti der står en beskidt bageplade. Aghhh er jeg den eneste som bor med hankøn som IKKE kan finde ud at at rydde op ?

Din mand ved da i det mindste, hvor køkkenet er - det gør min ikke, jeg kan måske spore ham ind på, at det er det rum, hvor kaffen kommer fra....men han vil nok se desorienteret ud alligevel

Anmeld Citér

12. april 2017

lineog4

Det kunne være min mand der skrev dit indlæg  så enten er jeg mere mand end kvinde eller også er de fejl ikke kun placeret på y kromosomet

Anmeld Citér

12. april 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
lineog4 skriver:

Det kunne være min mand der skrev dit indlæg  så enten er jeg mere mand end kvinde eller også er de fejl ikke kun placeret på y kromosomet

Jeg kan være præcis på samme måde.  Så tror ikke det er en mandeting��

Anmeld Citér

12. april 2017

Thea14

lineog4 skriver:

Jeg skulle lige til at skrive det samme ��

Herhjemme er det også mig der glemmer alle disse ting alt for ofte, mens min mand sørger for at hjemmet kører rundt ��

Anmeld Citér

12. april 2017

Benjamins'mor

Min kæreste er lidt på samme måde, dog hvis det er så lidt tilbage i mælken, så lader han den stå på køkkenbordet. 

Tomme toiletpapirs ruller på badeværelset, åbne skabe i hele huset, tændt lys og åbne døre. Hehe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.