P-piller og konstant blødning i uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2017

Anonym trådstarter

Har taget p piller i 5 mdr ca , de sidste 3 uger har jeg blødt konstant, nogengange bare lidt rødlig slim og andre gange som menstruation . De sidste dage har der været både store og små klumper i blodet.. lægen siger jeg skal se det an, men tænker bare, det kan da ikke være rigtigt?? Andre der har oplevet lignende??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har oplevet lidt lignende, men så alligevel ikke.

Jeg har været på P-piller i mange år, og så blev jeg gravid og har selvf. holdt pause. Efter min graviditet kom på nogle andre slags end jeg plejer, og jeg begyndte at pletbløde hele tiden. Her for noget tid siden havde jeg menses med 5-6 dages mellemrum.

Jeg har taget beslutningen om at finde noget andet prævention, fordi jeg synes det er træls. 

Anmeld Citér

12. april 2017

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jeg har oplevet lidt lignende, men så alligevel ikke.

Jeg har været på P-piller i mange år, og så blev jeg gravid og har selvf. holdt pause. Efter min graviditet kom på nogle andre slags end jeg plejer, og jeg begyndte at pletbløde hele tiden. Her for noget tid siden havde jeg menses med 5-6 dages mellemrum.

Jeg har taget beslutningen om at finde noget andet prævention, fordi jeg synes det er træls. 

Hmm, synes bare det er mærkeligt det kommer ligepludselig, der har ikke været noget de andre mdr jeg har taget pillerne.. 

Anmeld Citér

12. april 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Hmm, synes bare det er mærkeligt det kommer ligepludselig, der har ikke været noget de andre mdr jeg har taget pillerne.. 

Nogle gange er kroppen mærkelig. Jeg tænker ligesom din læge, at du skal se tiden an. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.