Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej :-)
jeg ville høre om i kan anbefale en gid foundation uden parfume og parabener? Synes det er en forvirrende verden med alle de kemikalier men savner nu at kunne bruge en foundation :-)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nilens jord og clinique laver generelt gode produkter uden alt muligt skidt, så dem ville jeg klart afprøve
Mor11 skriver: Nilens jord og clinique laver generelt gode produkter uden alt muligt skidt, så dem ville jeg klart afprøve
Tak det vil jeg give et forsøg :-)
Jeg er også gravid og bruger kun Nilens Jord. Kan kun anbefales herfra.
https://www.naturskon.dk/makeup/ansigt.html
Et alternativ er YoungBlood, som også er uden al mulig kemi. Min lokale Matas har det, men ellers kan det bestilles via Matas online shop.
Stivdie skriver: Et alternativ er YoungBlood, som også er uden al mulig kemi. Min lokale Matas har det, men ellers kan det bestilles via Matas online shop.
Okay tusind tak. :-) Det vil jeg lige kigge efter på lørdag :-)
Blot et enkelt tip.
Cocopanda sælger Youngblood langt billigere end Matas
Ja her brugte jeg også youngblood
LSU skriver: Blot et enkelt tip. Cocopanda sælger Youngblood langt billigere end Matas
Godt tip
Jeg har godt set det, men også erkendt, at jeg ikke ved nok om kemi eller makeup til at kunne gennemskue om det var et kopiprodukt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128