Smerter og jag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. april 2017

Mbonde

Jeg er 10 uger henne og har de sidste 2 dage om aftenen haft nogle smerter og jag nede ved skambenet og det føles også lidt som om det er inden i skeden. Nu her til aften synes jeg det er slemt og kan slet ikke komme af med det, når jeg hoster giver det virkelig et ordenlig jag dernede. 

Nogle der har et bud på hvad det kan være ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2017

FamilienMT

Mbonde skriver:

Jeg er 10 uger henne og har de sidste 2 dage om aftenen haft nogle smerter og jag nede ved skambenet og det føles også lidt som om det er inden i skeden. Nu her til aften synes jeg det er slemt og kan slet ikke komme af med det, når jeg hoster giver det virkelig et ordenlig jag dernede. 

Nogle der har et bud på hvad det kan være ?

Jeg ved, at ens ligamenter (ledbånd) nede i underlivet begynder at give sig ret tidligt i graviditeten, og det kan give en murrende fornemmelse og ubehag i underlivet, men direkte smerter ved jeg ikke, om det kan give. 

Jeg ville nok kontakte min læge, hvis jeg var dig. Det er meget godt at få ro i sjælen, især her op til helligdagene. 

Anmeld Citér

12. april 2017

HPH

FamilienMT skriver:

Jeg ved, at ens ligamenter (ledbånd) nede i underlivet begynder at give sig ret tidligt i graviditeten, og det kan give en murrende fornemmelse og ubehag i underlivet, men direkte smerter ved jeg ikke, om det kan give. 

Jeg ville nok kontakte min læge, hvis jeg var dig. Det er meget godt at få ro i sjælen, især her op til helligdagene. 

De kan give nogle ordentlige jag.

nogle gange når jeg nyser eller rejser mig for hurtigt knækker jeg helt sammen, så voldsomme er de.

det var det samme med min datter.

Anmeld Citér

12. april 2017

Mbonde

HPH skriver:

De kan give nogle ordentlige jag.

nogle gange når jeg nyser eller rejser mig for hurtigt knækker jeg helt sammen, så voldsomme er de.

det var det samme med min datter.

Det er vildt ubehageligt  

Men går ligamentsmerter ned i selve skeden? Synes jeg bare har hørt de kun giver smerter ude i siderne.

Og det er om aftenen det er rigtig slemt hos mig,  men det er vel fordi det er der mange slapper mest af ?

Anmeld Citér

12. april 2017

PinkRoses

Jeg oplever noget af det samme (jeg er 16+1) Det føles som om det er helt nede ved skambenet, og føles ikke altid lige rart..

Anmeld Citér

12. april 2017

Jems

Jeg ville også sige at det lyder som ligament smerter 

Anmeld Citér

12. april 2017

Mbonde

Jems skriver:

Jeg ville også sige at det lyder som ligament smerter 

Men kan de også gå ned i selve skeden. 

Anmeld Citér

12. april 2017

Jems

Mbonde skriver:

Men kan de også gå ned i selve skeden. 

Ja synes jeg ihvertfald også jeg var ramt af 

Anmeld Citér

16. april 2017

HPH

Mbonde skriver:

Det er vildt ubehageligt  

Men går ligamentsmerter ned i selve skeden? Synes jeg bare har hørt de kun giver smerter ude i siderne.

Og det er om aftenen det er rigtig slemt hos mig,  men det er vel fordi det er der mange slapper mest af ?

Det er kun i siderne hos mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.