Så har Malucca været ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Klumpe-dumpe

frisøren for første gang. Hun fik bare klippet sit pandehår, det var vokset ned i øjnene på hende.
Jeg syntes selv at hun var rigtig dygtig. Malucca græd slet ikke, hun sad uroligt, men det gør hun jo altid. For tænk hvis man går glip af noget

Foto 1: Sådan ser jeg ud inden mit frisør besøg.

Foto 2: Hmmm hvad mon hende Tinna laver ved mig!!??!!

Foto 3: Ja så SMUK blev jeg efter mit besøg hos frisøren og sikke glad jeg var, For nu kan jeg rigtig se mit legetøj
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Barbamama

ååååårh hvor er hun sød altså!!! Hvor kigger hun sødt på frisøren!!!

Anmeld

7. oktober 2009

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

ååååårh hvor er hun sød altså!!! Hvor kigger hun sødt på frisøren!!!

Tak Ja hun syntes at Tinna var rigtig spændende. -Malucca sagde de sjoveste lyde når der dryssede hår ned i ansigtet af hende

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

frisøren for første gang. Hun fik bare klippet sit pandehår, det var vokset ned i øjnene på hende.
Jeg syntes selv at hun var rigtig dygtig. Malucca græd slet ikke, hun sad uroligt, men det gør hun jo altid. For tænk hvis man går glip af noget

Foto 1: Sådan ser jeg ud inden mit frisør besøg.

Foto 2: Hmmm hvad mon hende Tinna laver ved mig!!??!!

Foto 3: Ja så SMUK blev jeg efter mit besøg hos frisøren og sikke glad jeg var, For nu kan jeg rigtig se mit legetøj

Nårh hvor sødt. Og sikke fin hun blev

Sådan kiggede Emil også på mig de første par gaange jeg klippede ham, nu slåser vi om saksen hehe

Anmeld

7. oktober 2009

Jules

Det ser bare super godt ud
Dejligt at hører hun hyggede sig ved frisøren

Anmeld

7. oktober 2009

anna-jonas

Hold kæft hun er nuttet...........

Anmeld

7. oktober 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Nårh hvor sødt. Og sikke fin hun blev

Sådan kiggede Emil også på mig de første par gaange jeg klippede ham, nu slåser vi om saksen hehe

Uha jeg turde dælme ikke klippes hende selv.... Sådan en lille vild basse som hun er

Anmeld

7. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hold kæft hun er nuttet...........

Tak søde Mette

Anmeld

7. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Det ser bare super godt ud
Dejligt at hører hun hyggede sig ved frisøren

Tak, troede ikke man sådan kunne se at hun var blevet klippet... Men kan godt se på billede på 1 og 3 af der er stor forskel.

Ja det var rigtig hyggeligt... Især "klippe bilen" som de har derude var rigtig sjov.

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Uha jeg turde dælme ikke klippes hende selv.... Sådan en lille vild basse som hun er

Bruger samme saks som jeg har til hans negle, den der er rund for enden af saksen. Men han er også vild. Før var det nok hvis jeg bare stod bagved ham. Nu kan det tage en time fordi jeg tager det i etaper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.