Afhænger det af sædkvaliteten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2017

Anonym trådstarter

Hejsa

Min kæreste og jeg startede BP i januar og jeg har ikke haft en rigtig menstruation siden midten af februar. Så her mens jeg går og venter på at min cyklus skal blive normal går jeg og spekulerer 

Jeg har læst flere steder på nettet at sædcellerne kan overleve inde i én i op til flere dage. Så tænker jeg så om, det mere er reglen end undtagelsen at sædceller "gemmer" sig i en? Eller er det mere normalt at de dør indenfor de første par timer efter sex? Hvad tænker i?

Hilsner en der synes ventetiden er lang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2017

Anonym trådstarter

Ingen der har et input?

Anmeld Citér

11. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa

Min kæreste og jeg startede BP i januar og jeg har ikke haft en rigtig menstruation siden midten af februar. Så her mens jeg går og venter på at min cyklus skal blive normal går jeg og spekulerer 

Jeg har læst flere steder på nettet at sædcellerne kan overleve inde i én i op til flere dage. Så tænker jeg så om, det mere er reglen end undtagelsen at sædceller "gemmer" sig i en? Eller er det mere normalt at de dør indenfor de første par timer efter sex? Hvad tænker i?

Hilsner en der synes ventetiden er lang

Jeg forstår ikke, hvad du mener? Du spørger, om sædceller normalt kan overleve længe i kvinden?

Hvis det er korrekt forstået; så afhænger det om, kvindens indre miljø og mandens sædkvalitet.

Så der må du til læge, hvis du vil kende til jeres situation.

Anmeld Citér

11. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg forstår ikke, hvad du mener? Du spørger, om sædceller normalt kan overleve længe i kvinden?

Hvis det er korrekt forstået; så afhænger det om, kvindens indre miljø og mandens sædkvalitet.

Så der må du til læge, hvis du vil kende til jeres situation.

Det var måske også lidt kringlet skrevet.

Men mente bare om det er mere reglen end undtagelsen at sædceller overlever i kvinden? Men ja, som du siger, så afhænger det jo af kvindens indre forhold og mandens sæd. Så det er nok lidt svært at svare på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.