Swingerklub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.020 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2017

Anonym trådstarter

Måske er der nogen der allerede har spurgt om det her, men håber nogle vil svare alligevel. 

Er der nogle der har erfaringer med swingerklub i København - området? Både gode og dårlige? Og ellers gode råd omkring det at tage sådan et sted hen? Vi vil gerne prøve det som par, men det er virkelig nyt for os. Vi har bare valgt at åbne op over for hinanden omkring fantasier og ønsker mht vores sexliv. Lidt svært, og kun en begyndelse indtil videre. Men viser sig, at vi begge i hvert fald gerne vil prøve swingerklub og se hvad det kan føre til 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Måske er der nogen der allerede har spurgt om det her, men håber nogle vil svare alligevel. 

Er der nogle der har erfaringer med swingerklub i København - området? Både gode og dårlige? Og ellers gode råd omkring det at tage sådan et sted hen? Vi vil gerne prøve det som par, men det er virkelig nyt for os. Vi har bare valgt at åbne op over for hinanden omkring fantasier og ønsker mht vores sexliv. Lidt svært, og kun en begyndelse indtil videre. Men viser sig, at vi begge i hvert fald gerne vil prøve swingerklub og se hvad det kan føre til 

Det er da skønt, at I begge har lyst til at prøve det��

Det vigtigste vil jeg mene er Jeres ærlighed og respekt overfor hinanden -  I skal have en klar aftale om Jeres respektive grænser!

Hilsen én, der selv leger med tanken☺

Anmeld Citér

10. april 2017

Anonym

I tråd med foregående svar, så tal om hvilke grænser i hver især har og forventningsafstem inden i tager af sted. Det er SÅ ufedt hvis den ene egentligt bare vil prøve det for at samle inspiration og være med på en kigger, og den anden forventer bunkepul i SM-rummet med lak, læder, pisk og analgynge

Inden vores første tur havde vi en aftale om at det bare var for at kigge og MÅSKE have sex med hinanden, hvis lysten kom (hvilket den KLART gjorde

Jeg har desværre ingen råd angående klubber i Kbh området, men jeg tænker at et godt sted at starte er at forhøre jer i diverse swingerforums på nettet. Folk er SÅ søde til at svare. Og det er vigtigt for jer at i til en start oplever et sted med en god afslappet atmosfære. Hvis i er villige til at rejse lidt for det, kan jeg varmt anbefale Tucan Club ved Kolding. Det er SÅ lækre, rene og stilfulde omgivelser. På ingen måde fordommen om en swingerklub. Og de har rundvisning og introduktion til nye gæster 

og sidst men ikke mindst: velkommen til swingerverdenen

Anmeld Citér

10. april 2017

Anonym

Jeg har kun erfaring med Tucan i Kolding - til gengæld er det virkelig, virkelig også bare et fantastisk sted! Det ligger lidt "afsides" (som umiddelbart godt kan virke lidt skummelt), men det er på ingen måde snusket eller suspekt som andre steder godt kan være. De har nogle utroligt søde medarbejdere som giver rundvisning og sætter en ordentligt ind i swingerverdenen, med regler, gode råd omkring hygiejne osv. Og så er det bare et lækkert sted rent visuelt. De har rum og temaer til enhver smag, og om sommeren har de kæmpe udendørs pool/spa- og skumområde Samtidig bliver ALLE også introduceret til regelen om at nej betyder nej - så ingen føler sig trådt over tæerne hvis de kommer med et tilbud som man afslår. 

Jeg har ikke været afsted med en partner, men som de andre skriver, så er en forventningsafstemning utrolig vigtig. Hvad er jeres formål hver især med at komme der? Snak om alle de scenarier I kan komme i tanke om, så I ikke skal stå og diskutere det i klubben. Er du f.eks. til en trekant med en pige? Og hvad er ok/ikke ok for dig at han gør ved hende? Hvordan har du det f.eks. med at være sammen med flere på én gang, hvis det er det din partner gerne vil have? Osv osv.. I kan nok ikke vende alle tænkelige scenarier, men prøv så godt I kan

Anmeld Citér

11. april 2017

Anonym

Cityswingers på Amager er et super sted. Og det er super trygt sted når man er ny.. vi startede der og kommer der stadig en gang i mellem ( små børn gør det lidt svært pt) 

de har intro dage hvor man kan komme ned og se klubben ( uden at folk sexer alle vegne) og spørge en vært om alt det man tumler med.. 

der er både store par rum 

men også mindre rum hvor man kan lukke døren. Så kan folk se en men man kan ikke se dem. 

Der er spa, SM rum og låne legetøj

kort sagt der er tænkt på at nogen vil have det stille og roligt og andre mere vildt og det er der plads til.. 

så den vil jeg helt sikkert anbefale. Og et intro besøg er klart det bedste først så I kan se om det er et sted for jer.. 

Anmeld Citér

11. april 2017

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar. Vi vil helt sikkert tænke og snakke endnu mere omkring grænserne. Det gør vi også allerede, og det i sig selv er ret sjovt og fornøjeligt  men vil også lave nogle helt faste aftaler om hvad der må og ikke må ske. Tror Kolding er lige lovligt langt væk. Det er jo ret begrænset med tid og muligheder for børnepasning. Så rart med noget tæt på. Så det bliver nok city swingers, lyder også hyggeligt og med intro aften 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.