Ondt i maven efter måltider 8+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. april 2017

debattør-38665

Hej Med mødre. Jeg har simpelthen brug for en smule hjælp og råd her. Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i et års tid og det lykkedes så for os i december, desværre resulterede det i en spontan abort. Jeg var så, så heldig at det lykkedes igen måneden efter aborten og jeg er i dag 8+0 Jeg er meget medtaget af kvalme og træthed og ja faktisk alt hvad der kan ramme en gravid har jeg fået mig. Jeg har en datter på 5 og husker slet ikke alle de her ting fra da jeg var gravid med hende. Mit spørgsmål er så , Jeg har de sidste par dage ,fået det ufattelig dårligt i maven efter måltider. Jeg har gennem de sidste 8 uger haft sindssyg meget luft i maven, hvilket jeg lige kan overleve, men nu har jeg både det og så får jeg mave kramper og diarre efter maden og den der kvalme man også nogle gange har når man har sin mens.. Og er sku så mange for at jeg taber igen. Hvordan havde i det i maven omkring uge 8 ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2017

Pianisten

Smerter i maven efter fødeindtag behøver ikke være relateret til din graviditet. Jeg ville absolut lige vende det med en læge, for det kan sagtens være andre ting

Anmeld Citér

10. april 2017

MiniMe2005

Jeg fik meget ondt i maven i første trimester, hvis jeg spiste det forkerte i forhold til min kvalme. Desværre var det forkerte i mit tilfælde rå grøntsager og salater. Råkost var klart det værste! Jeg fik så vanvittigt mange mavekramper af det! Af en eller anden grund skulle alt være tilberedt og varmt, før jeg kunne spise det. Især solide, sammenkogte retter var godt. Jeg fik dog ikke dårlig mave eller diarré... Bare ondt.

Men hvis du får diarré af alt, du spiser ville jeg nok tage et smut til lægen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.