tillid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2017

Anonym trådstarter

Ja Hvordan finder man tilliden til sin partner igen? Jeg har desværre oplevet flere gange gennem de 3 år vi har været sammen at han har svigtet mig og brudt min tillid. 

Han har fortalt ting videre til andre som jeg har delt med ham , han har skrevet med andre piger ( ikke helt fromme beskeder ) og han deler vores parforholds problemer med sin ex som han har børn med pådrods af jeg har bedt ham stoppe og han lovede det. Men det fortsatte. Føler min tillid til ham er brudt og jeg er hele tiden på " dupperne" for hvem skriver han nu med , hvad fortæller han nu exen og jeg har faktisk ikke lyst til at dele noget med ham fordi jeg ikke ved om det bliver inden for husets 4 vægge. ( vi bor sammen )  Hvordan finder jeg tilliden til ham igen?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Pas... men personligt ville jeg nok ikke kunne.. desværre... 

Anmeld Citér

10. april 2017

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Ja Hvordan finder man tilliden til sin partner igen? Jeg har desværre oplevet flere gange gennem de 3 år vi har været sammen at han har svigtet mig og brudt min tillid. 

Han har fortalt ting videre til andre som jeg har delt med ham , han har skrevet med andre piger ( ikke helt fromme beskeder ) og han deler vores parforholds problemer med sin ex som han har børn med pådrods af jeg har bedt ham stoppe og han lovede det. Men det fortsatte. Føler min tillid til ham er brudt og jeg er hele tiden på " dupperne" for hvem skriver han nu med , hvad fortæller han nu exen og jeg har faktisk ikke lyst til at dele noget med ham fordi jeg ikke ved om det bliver inden for husets 4 vægge. ( vi bor sammen )  Hvordan finder jeg tilliden til ham igen?  

Med min x som desværre var mig utro og løj for mig, fandt jeg aldrig tilliden til ham igen.. det endte desværre os med han gjorde precis det samme igen.. 

det bedste jeg har gjordt var at pakke datterens og mine ting og flytte fra ham.. før kontrollerede jeg ham hele tiden, sku vide hvor han var, hvem han skrev med osv.. 

jeg føler mig virkelig fri efter at have gået fra ham.. 

jeg siger ikke det er din løsning, men det var min.. held og lykke 

Anmeld Citér

10. april 2017

loop

Anonym skriver:

Jeg ville ikke kunne være i sådan et forhold. 

Du kan ikke ændre ham, men du bestemmer selv, hvordan du vil finde dig i at blive behandlet af ham og alle andre mennesker.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.