Av mine bryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2017

Baby skruk

Som overteksten lyder, så gør mine bryster meget ondt, den mindste berøring/bevægelse kan tydeligt mærkes og det er virkelig ikke rart, det startede 7 dage efter min ægløsning. 

plejer at nyde at sove uden noget på brysterne, men det kan jeg ikke mere, så nu er det på med sports bh om natten

Jeg har gået i 5 år uden mens, sidste mens var de lidt ømme, men kun ved berøring hvor man tog lidt fat, denne gang er det meget ømt ved den mindste berøring, så min mand har fået besked på slet ikke at røre dem.

Andre der kan få så ondt op til mens? 

Jeg har 4 dage til forventet mens, heldigvis ingen murren i maven ved denne tid, sidst havde jeg muren 1 uge før mens kom, er dog mere træt og døjer med hovedpine.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2017

Baby skruk

Er der virkelig ikke nogen af alle læserne der kan svare på mit spørgsmål 

Anmeld Citér

9. april 2017

nilletøz

Hey

jrg havde virkelig ømme bryster første gang jeg var gravid - de var virkelig ømme.. den smerte glemmer jeg aldrig! 

Kunne slet ikke holde dert ud, det var virkelig et helvede det første lange stykke tid af min graviditet 

Anmeld Citér

9. april 2017

Baby skruk

nilletøz skriver:

Hey

jrg havde virkelig ømme bryster første gang jeg var gravid - de var virkelig ømme.. den smerte glemmer jeg aldrig! 

Kunne slet ikke holde dert ud, det var virkelig et helvede det første lange stykke tid af min graviditet 

Jeg håber det er årsagen, da jeg fik min første vidste jeg ingenting var 11+4 da jeg fandt ud af det, det er 15 år siden, men kan ikke huske de har været så ømme før, det føles som 2 kæmpe blå mærker, så det vil være skønt hvis det skyldes der er gevinst, ellers bliver det hårdt at gå med menstruation igen hvis det skal gøre så ondt hver gang 

Anmeld Citér

9. april 2017

nilletøz

Baby skruk skriver:

Jeg håber det er årsagen, da jeg fik min første vidste jeg ingenting var 11+4 da jeg fandt ud af det, det er 15 år siden, men kan ikke huske de har været så ømme før, det føles som 2 kæmpe blå mærker, så det vil være skønt hvis det skyldes der er gevinst, ellers bliver det hårdt at gå med menstruation igen hvis det skal gøre så ondt hver gang 

Krydser finger for den er der��

Jeg var lige præcis 4 uger henne da jeg fandt ud af at jeg var gravid.. anden gang var jeg også 4 uger henne, men havde ikke nær så ømme bryster anden gang.. dog fik jeg det da han kom til verden.. endte med at have brystebændelse i begge bryster ����

Anmeld Citér

9. april 2017

Baby skruk

nilletøz skriver:

Krydser finger for den er der��

Jeg var lige præcis 4 uger henne da jeg fandt ud af at jeg var gravid.. anden gang var jeg også 4 uger henne, men havde ikke nær så ømme bryster anden gang.. dog fik jeg det da han kom til verden.. endte med at have brystebændelse i begge bryster ����

Av, det må have gjort ondt 

Jeg håber mens bliver væk og jeg kan teste positiv, men der er stadig 4 dage tilbage så jeg må være tålmodig, men tør ikke tro på det

Anmeld Citér

9. april 2017

nilletøz

Baby skruk skriver:

Av, det må have gjort ondt 

Jeg håber mens bliver væk og jeg kan teste positiv, men der er stadig 4 dage tilbage så jeg må være tålmodig, men tør ikke tro på det

Tro mig det er det værste jeg har prøvet.. til sidst måtte jeg stoppe med at amme ham, kunne slet ikke holde det ud.. min egen læge havde ferie så måtte ind til en aflyse og høre om kunne få mælkeproduktion til at stoppe ( man kan få en pille så det stopper) 

men det ville han ikke, da han synes jeg skulle snakke med en gynækolog først det gjorde bare ikke, stoppede bare med at amme ham og malkede ud en gang i mellem... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.