Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi er inviteret til fødselsdags brunch og så kom vi til at tale om hvad man tager på/ikke tager på. Vi var enige om at man (selvfølgelig) klæder sig pænere på end til hverdag, men det er ikke i de store festkjoler heller - men så kom jeg til at tænke på, hvad med make-up? Vil i mene at en let make-up var okay, når man normalt ikke bruger make-up andet end ved særlige lejligheder?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvorfor skulle det dog ikke være okay?
Ms.Momo skriver: Vi er inviteret til fødselsdags brunch og så kom vi til at tale om hvad man tager på/ikke tager på. Vi var enige om at man (selvfølgelig) klæder sig pænere på end til hverdag, men det er ikke i de store festkjoler heller - men så kom jeg til at tænke på, hvad med make-up? Vil i mene at en let make-up var okay, når man normalt ikke bruger make-up andet end ved særlige lejligheder?
Ja da, helt bestemt.
Normalt har jeg let make-up på (bb-cream og mascara), og til en brunch kunne jeg godt finde på at gøre lidt ekstra ud af det. F.eks. tage en lys eller let gylden øjenskygge på.
Om du så tog aften makeup ville det sikkert være væsentlig mindre end det jeg bruger dagligt .
Så du skal da bare give den gas.
Man elsker som vært når gæsterne gør noget ud af det.
Selvfølgelig er det okay med let Make up ☺
Hvis det er brunch på en café så skal den bare have hele armen Og også brunch hjemme hos nogen, så skal man da lufte det pæne søndagstøj, som ikke er fest-tøj, men alligevel ikke hverdagstøj. Mascara og eyeliner gør mine øjne større og jeg ser ikke nær så træt ud, så klart jeg skal have det på hvis jeg skal nogen steder Elsker at gøre mig pæn når der endelig sker noget, vi kan være kedelige til hverdag
Jeg skal 1 års fødselsdag om lidt. Både min datter og jeg har kjole på og sat håret. Jeg har makeup på med en let øjenskygge
jeg ved jeg sikkert er den eneste men jeg elsker at gøre noget ud af mig selv <3
Selvfølgelig - ville ikke tage afsted uden
Tak for jeres svar alle sammen.
Jeg endte med at tage lidt neutral øjenskygge og lidt mascara på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128