Er jeg for irritabel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
2 svar
7 synes godt om
8. april 2017

Anonym trådstarter

A og B er mine bedste veninder. Vi har forlængst aftalt at ses til frokost en dag i påskeferien hos A. Jeg har skrevet nu fire gange over en periode på et par uger, at vi hellere må få datoen på plads, og at jeg ikke kan tre bestemte dage. Vi har en tråd på messenger, hvor vi tit skriver sammen. 

B læser og svarer ikke rigtigt, men skriver indimellem "Skulle vi egentlig ikke ses i påsken?" 

A svarer, flere gange, at hun kan den og den og den og den dag - blandt andet to af de dage, jeg flere gange har skrevet, at jeg ikke kan. I går rykkede jeg for en dato hurtigst muligt, da jeg også skulle have en anden aftale på plads. De har læst, men ikke svaret, så jeg har nu lavet en aftale en af de ledige dage og skrevet det til dem - og foreslået to mulige dage. A svarer igen, at hun kan fire bestemte dage, hvoraf de to altså ikke er mulige for mig. 

Jeg ved, de gerne vil have, vi ses, så jeg tager det ikke som om de er ligeglade, men er min irritationstærskel meget lav, når jeg bliver megafrustreret over svævende svar og tilbage til udgangspunktet hver gang? Jeg snerrer snart på skrift 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2017

Lilleguldklump

Hvis veninden foreslår fire dage og du kun ikke kan to af dem, hvorfor så ikke skrive "okay skal vi sige D...."

nogen gange må man tage fører trøjen på :-)

Anmeld Citér

9. april 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville blive letter ireterret.

Jeg ville sige super ska vi så ik bare sige at det ka du den ene af de 2 ledige datoer, også må det være op til den 3 veninde om hun ka den dato.

Ka hun ik det, ville jeg stadig holde fast i at ses, med den anden veninde. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.