A og B er mine bedste veninder. Vi har forlængst aftalt at ses til frokost en dag i påskeferien hos A. Jeg har skrevet nu fire gange over en periode på et par uger, at vi hellere må få datoen på plads, og at jeg ikke kan tre bestemte dage. Vi har en tråd på messenger, hvor vi tit skriver sammen.
B læser og svarer ikke rigtigt, men skriver indimellem "Skulle vi egentlig ikke ses i påsken?"
A svarer, flere gange, at hun kan den og den og den og den dag - blandt andet to af de dage, jeg flere gange har skrevet, at jeg ikke kan. I går rykkede jeg for en dato hurtigst muligt, da jeg også skulle have en anden aftale på plads. De har læst, men ikke svaret, så jeg har nu lavet en aftale en af de ledige dage og skrevet det til dem - og foreslået to mulige dage. A svarer igen, at hun kan fire bestemte dage, hvoraf de to altså ikke er mulige for mig.
Jeg ved, de gerne vil have, vi ses, så jeg tager det ikke som om de er ligeglade, men er min irritationstærskel meget lav, når jeg bliver megafrustreret over svævende svar og tilbage til udgangspunktet hver gang? Jeg snerrer snart på skrift 
Anmeld
Citér