Var tråden en aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
13 svar
31 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2017

Sandratoft

Jeg forstår ingenting  admins vidste åbenbart godt at tråden med pigen som kom på krisecenter ikke er sand, men hvordan ved de det? Og hvor længe har de vidst det? 

Synes måske det er at holde folk for nar, der er jo nogen der har brugt meget tid på at hjælpe at i denne tråd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2017

God-mor

Sandratoft skriver:

Jeg forstår ingenting  admins vidste åbenbart godt at tråden med pigen som kom på krisecenter ikke er sand, men hvordan ved de det? Og hvor længe har de vidst det? 

Synes måske det er at holde folk for nar, der er jo nogen der har brugt meget tid på at hjælpe at i denne tråd 

Jeg havde en klar fornemmelse af at det var en and, men turde ikke skrive det HVIS nu det ikke var tilfældet. Nogle har måske kontaktet admin fordi de har været så bekymret for hende, og så har de fundet ud af hvem der skrev og sådan har de måske fundet ud af at det var en løgn. Men føj for en løgnhistorie. 

Anmeld Citér

8. april 2017

Loa

Hehe lige min tanke, har selv oprettet et indlæg om den....

Anmeld Citér

8. april 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

I takt med at historien rullede sig ud, synes jeg godt nok at TS var meget flittig på tasterne gennem hele forløbet i betragtning af hvor kaotisk det var.

Men jeg tænkte også at hvis nu den nu var god nok så ville det også være skidt ikke at støtte op, så jeg kommenterede også nogle gange.

Men det er da sådan en historie som bør gøre at anonymiteten ophæves. Det er da bare at gøre grin med dem som rent faktisk sidder i vanskelige situationer eller belastende forhold og søger lidt støtte. Alle vil jo blive mere og mere tilbageholdende med at hjælpe bare fordi en eller anden tosse har kedet sig.

Anmeld Citér

8. april 2017

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi fik en anmeldelse fordi en bruger havde en mistanke.

Når vi får en anmeldelse kan vi se hvem den anonyme bruger er-

Og da vi så hvem det var kunne vi jo på profilen se at personen ikke var den hun udgav sig for. 

Der blev skrevet en pb som hun læste men ikke reagerede på hvor jeg bad hende om at tænke på de personer hun trak ind i det her.

Og håbede så tråden ville dø ud- det gjorde den ikke og derfor skrev jeg som jeg gjorde for at forhindre at nogen bekymrede sig unødigt.

Ts er jo en stakkel som helt klart har et problem siden hun har et behov for at lave sådan en tråd- og derfor vælger jeg ikke at ophæve hendes anonymitet da hun trods alt nok er den største taber i det her spil .

Håber det giver lidt svar på hvad der er sket og hvorfor-

Anmeld Citér

8. april 2017

Anonym

ved ikke om jeg må skrive det her?

Jeg er en af de bruger der anmeldte tråden. 

Det gjorde jeg fordi der dukkede en anden tråd op på et andet forum? Med mange ens detaljer men en helt anden historie.. 

Anmeld Citér

8. april 2017

Anonymor

Som andre havde jeg en mistanke men turde ikke være røvhullet. Mine øjenbryn blev særligt hævede da hun skrev, at hun havde skrevet hele den lange historie til sin læge gennem onlinesystemet. Jeg ved ikke om jeg bare er uheldig, men de 3 lægehus jeg har haft, Har man kun haft 120 tegn til rådighed eller lignende, når må  laver en e-konsultation, så jeg synes det lød urealistisk. Men var også bange for at tage fejl.

Jeg håber hun får hjælp. Vi kan have at gøre med et menneske, som har behov for at blive set og bemærket og ikke får opfyldt de behov til daglig og derfor opsøger dem på ekstrem vis. Det er bare synd, at det går ud over folk, som engagerer sig praktisk og følelsesmæssigt.

Anmeld Citér

8. april 2017

moar34

Jeg tænkte godt på om det var fake. At hun kunne Være så aktiv med skriveriet samtidig med at hun befandt sig i så svær en situation gjorde mig en kende mistænkelig    Nu håber jeg bare på at hun får den hjælp hun har behov for . For hun har det tydeligvis ikke godt.  

Anmeld Citér

9. april 2017

Dorthe1986

Jeg var en af dem der skrev meget med hende. Men det faktum at han skulle have ladet hende beholde telefonen efter det i skoven, gjorde godt nok jeg tænkte mit og spurgte også ind til det.

Synes ærlig talt det er synd for hende. Det eneste man kan håbe på er at måske andre har kunne bruge tråden til noget... ja det er ærlig talt lidt sørgeligt.

Anmeld Citér

9. april 2017

Rockertand

Moderator skriver:

Vi fik en anmeldelse fordi en bruger havde en mistanke.

Når vi får en anmeldelse kan vi se hvem den anonyme bruger er-

Og da vi så hvem det var kunne vi jo på profilen se at personen ikke var den hun udgav sig for. 

Der blev skrevet en pb som hun læste men ikke reagerede på hvor jeg bad hende om at tænke på de personer hun trak ind i det her.

Og håbede så tråden ville dø ud- det gjorde den ikke og derfor skrev jeg som jeg gjorde for at forhindre at nogen bekymrede sig unødigt.

Ts er jo en stakkel som helt klart har et problem siden hun har et behov for at lave sådan en tråd- og derfor vælger jeg ikke at ophæve hendes anonymitet da hun trods alt nok er den største taber i det her spil .

Håber det giver lidt svar på hvad der er sket og hvorfor-

Hvad sker der med en bruger efter sådan et stunt?

Slettes/blokeres, advarsel eller er det en vurderingssag?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.