Hej
Nu er min allergi begyndt at slå meget ud da der bliver slået træs og alt kommer i spring. Jeg ringede til apoteket da jeg havde læst at Alnok ikke var så godt at tage mens man er gravid. Hun rådede mig dog også til at holde mig fra det, og foreslog flixonase næse spray da det virker ret lokalt. Hun sagde at jeg skulle kontakte lægen lige meget hvad.
Jeg kontakter mine læge via deres online konsultation hvortil jeg får et svar tilbage om at jeg skal kontakte fertilitetsklinikken jeg er tilknyttet omkring dette og ikke min læge??? Lægen slutter af med at skrive at man uden problemer nemt kan tage Alnok.
Jeg er lidt forvirret. Synes det er noget mærkeligt noget at jeg ikke kan/må spørge min egen læge til råds, men skal snakke med fertilitetsklinikken. Folk som er blevet gravide på den traditionelle måde kan jo ikke ringe til en fertilitetsklinik, så hvorfor vil lægen ikke give mig svar?
Jeg synes det er mærkeligt. Er der nogen herinde der har taget eller tager alnok i graviditeten? Hvad tænker i?
Anmeld
Citér