Herpes udbrud - lægen har lukket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
11 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg har fået et herpes udbrud i underlivet er jeg ret sikker på. Venstre indre skamlæbe er ildrød, hævet og har små vabler af en art. Også gør det hamrende ondt

det startede igår med kløe og svie og troede egentlig bare det var svamp og gjorde derfor ikk mere ved det udover at smøre med canesten. 

har aldrig haft det før og min læge har lukket helt frem til efter påske. 

Hvad gør jeg? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2017

Musen85

Anonym skriver:

Jeg har fået et herpes udbrud i underlivet er jeg ret sikker på. Venstre indre skamlæbe er ildrød, hævet og har små vabler af en art. Også gør det hamrende ondt

det startede igår med kløe og svie og troede egentlig bare det var svamp og gjorde derfor ikk mere ved det udover at smøre med canesten. 

har aldrig haft det før og min læge har lukket helt frem til efter påske. 

Hvad gør jeg? 

Er der ikke en stedfortrædende læge i jeres område, når jeres egen læge holder lukket? 

Ellers skal du vente til vagtlægen åbner 

Anmeld Citér

7. april 2017

Anonym trådstarter

Musen85 skriver:

Er der ikke en stedfortrædende læge i jeres område, når jeres egen læge holder lukket? 

Ellers skal du vente til vagtlægen åbner 

Nej det er kun ved akut opstået sygdom og det kan man vel ikk kalde det. 

Øv håbede der var noget håndkøb man kunne ordne selv så jeg ikk behøvede derud 

Anmeld Citér

7. april 2017

Anonym

Et eller andet sted vil jeg da kalde det akut opstået problem, da det jo evt. kan udvikle sig ret hæftigt, så ring du bare til en anden læge og ellers vagtlægen. 

Anmeld Citér

7. april 2017

B&J

Ring til lægevagten

Anmeld Citér

7. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Et eller andet sted vil jeg da kalde det akut opstået problem, da det jo evt. kan udvikle sig ret hæftigt, så ring du bare til en anden læge og ellers vagtlægen. 

Okay. Troede ikk den slags blev betegnet som akut. Men tak jeg ringer til lægevagten så snart de åbner 

Anmeld Citér

7. april 2017

xStinepigen

Anonym skriver:

Nej det er kun ved akut opstået sygdom og det kan man vel ikk kalde det. 

Øv håbede der var noget håndkøb man kunne ordne selv så jeg ikk behøvede derud 

Jo det kan du godt, har været "akut" inde med mit flere gange ellers lægevagten , det er yderst smertefuldt så synes du skal tage afsted 

Anmeld Citér

7. april 2017

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Jo det kan du godt, har været "akut" inde med mit flere gange ellers lægevagten , det er yderst smertefuldt så synes du skal tage afsted 

Jeg ringer til lægevagten når de åbner her kl 16 og håber de vil se mig og at jeg kan få en til at se efter sønnike i mens. Farmand er nemlig til koncert.  

det er mega smertefuldt. Kan ikke engang have trusser på så render med rumpen bar i meget løse jogging bukser

Anmeld Citér

7. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg har fået en tid hos lægevagten 17:10

Anmeld Citér

7. april 2017

Anonym trådstarter

Den var god nok. Har fået en 2-dags behandling 

tak for hjælpen til jer og god påske 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.