Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har her til aften lavet denne 3+5, men stegen er virkelig svær At fange med telefonen, og sys egentlig os at det ligner en skyggestreg..hvad er jeres erfaringer med det mærke og eventuelle skyggestreger?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har her til aften lavet denne 3+5, men stegen er virkelig svær At fange med telefonen, og sys egentlig os at det ligner en skyggestreg..hvad er jeres erfaringer med det mærke og eventuelle skyggestreger?
Jeg kan godt se stregen
Jeg kan også godt se den
Jeg kan nu også se den???
Uhh tør næsten ikke tage en mere af frygt for at den viser komplet negativ
Jeg burde få min idag- mandag, såfremt den ikke er kommet det- køber jeg en valmed g test
Jeg kan også sagtens se den
Update:jeg har taget en test Lidl og der var en så svag streg at jeg ikk engang kan fange den på camera, tænker bare på: hvis Clearblue måler fra 50 hcg og Lidl fra 20, så er heldet nok ude for denne cyklus ?
Min erfaring med 20 er mildest talt ringe... De kunne ikke måle en skid, mens valmed havde en ret lyserød streg...
Lidls, rema og normals teste var aldrig gode for mig. De så altid meget negative ud, selvom valmed vidste okay streger. Det var kun valmed som blev rigtig fine
Så jeg ville prøve en valmed
Når... min menstruation kom her til morgen, så denne gang blev det ikke til noget for mit vedkommende.
Tak for jeres besyv på min test :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128