Hvornår tester de fleste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2017

Bananaalice

Jeg har testet på dagen for udebleven, og nu dagen efter, og intet sker. Da jeg var gravid for 2 år siden var den der bare på selve dagen, så var jo kun 3 uger henne.

Hvornår ville I mene de fleste virkelig burde kunne se det, er det først 6. uge?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2017

VN

Joanhs skriver:

Jeg har testet på dagen for udebleven, og nu dagen efter, og intet sker. Da jeg var gravid for 2 år siden var den der bare på selve dagen, så var jo kun 3 uger henne.

Hvornår ville I mene de fleste virkelig burde kunne se det, er det først 6. uge?

Jeg har lige testet positiv i aften, jeg er 3+6  krydser for at den er der hos dig!

Anmeld Citér

6. april 2017

Bananaalice

Sagen er jeg skal i en CT-scanner på tirsdag, så det er bare så vigtigt for mig at finde ud af om jeg er gravid eller ej men min læge siger alt jo kan nå at ske endnu, så ingen grund til jeg kommer ind, jeg må snakke med dem på sygehuset.

Samtidig med ved jeg jo det psykiske kan ødelægge det hele endnu mere 

Men jeg har læst mig frem, og mange steder siger, i altfald en uge efter forventet mens, der burde man prøve. Så giver den lige til i altfald tirsdag morgen, kan jo ikke rende og bruge månedens budget på teste hele tiden

Anmeld Citér

7. april 2017

Rockertand

Joanhs skriver:

Hvad mener du med, at du var 3 uger henne?

Anmeld Citér

7. april 2017

Bananaalice

Rockertand skriver:

Hvad mener du med, at du var 3 uger henne?

at for 2 år siden fandt jeg ud af jeg var gravid i 3. uge..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.