Nej hvor er jeg træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
7 svar
5 synes godt om
5. april 2017

Flomama

Naboen  er ved at få nyt tag! 

Og dem der laver taget kaster konstant (som i hver gang noget er taget af taget) ned i min have 

det er både søm, gammelt træ og sådan nogle plader, om aftenen (kl 18) kører de da bare igen, og så kan jeg ellers gå og rydde op, så hverken barn eller hund træder ting op! 

Dem der laver det snakker selvfølgelig ikke et ord engelsk, jeg har prøvet med diverse fagter og sure miner at stoppe det! 

Jeg har tilmeldt smidt det tilbage i huset tilhørende have, jeg fik nu et "uhh" og en AF dem Lavede grinene en "stærk arm"

fra 6-18 lever jeg pt med det her 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2017

Nel

Det lyder irriterende. Kan du ikke se hvilket firma de er fra og ringe til dem?

Anmeld Citér

5. april 2017

TNBC

Flomama skriver:

Og dem der laver taget kaster konstant (som i hver gang noget er taget af taget) ned i min have 

det er både søm, gammelt træ og sådan nogle plader, om aftenen (kl 18) kører de da bare igen, og så kan jeg ellers gå og rydde op, så hverken barn eller hund træder ting op! 

Dem der laver det snakker selvfølgelig ikke et ord engelsk, jeg har prøvet med diverse fagter og sure miner at stoppe det! 

Jeg har tilmeldt smidt det tilbage i huset tilhørende have, jeg fik nu et "uhh" og en AF dem Lavede grinene en "stærk arm"

Hvad med at snak med ejeren der får lavet taget? 

Se hvad det er for et firma, og ring og klag. 

Anmeld Citér

5. april 2017

Miti's mama

Det skal de da selv rydde op. Fat i firmaet, husets ejer, eller anmeld dem hvis der ikke sker noget derefter. Det ligner da ikke noget!

Anmeld Citér

6. april 2017

Flomama

Ejeren af huset er ikke engang hjemme  

jeg må ringe til firmaet i morgen, god ide 

vi bor i USA, så de her håndværkere snakker kun spansk  

Anmeld Citér

6. april 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Snak med ejer af huset og forlang at på lagt noget dug rundt så det er nemmere at samle op. Kontakt også firmaet om nødvendigt. Bilede dokumenter det du finder. Så du har noget hvis firmaet siger der intet ryger ned i jeres have.  

Anmeld Citér

6. april 2017

2babygirls

Flomama skriver:

Kan du ikke klage til det firma de kommer fra?

Anmeld Citér

6. april 2017

Flomama

har nu snakket med firmaet 

de tilbød at levere og afhente en container, kvit og frit, så det ikke er til gene 

hvad pokker skal jeg bruge den til, jeg gider da ikke rydde op efter dem i min have 

jeg er gået med på ideen mod de betaler mig for den tid jeg skal bruge på oprydning og  rengøring, de skulle de lige finde ud af, og så ville en manager ringe til mig.. i guder altså 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.