der er ganske vist længe til endnu, men det er noget der fylder ret meget i mine tanker.
Mine svigerforældre har inviteret os med på skiferie i Østrig i uge 7 næste år. På det tidspunkt er vores datter et par måneder fra at blive 5 år og vi vil have en baby på ca. 5 måneder.
Min mand og hans familie har altid stået meget på ski, of haft min mand med fra han var så lille at han sad i bæresele på sin fars mave. - jeg har aldrig selv været på skiferie og det har faktisk aldrig sagt mig noget at skulle det. Desuden ved jeg ikke om jeg overhovedet kan stå på ski grundet en gammel skade.
Havde jeg ikke haft en baby at tænke på, havde jeg ikke tøvet, men det er altså baby der bekymrer mig. Vores store datter skal nok klare sig, selvom hun allerede har meddelt at hun ikke kan lide at stå på ski.
Er der nogen der har erfaring med en skiferie med så lille en størrelse?? Hvad skal jeg tage højde for? Hvad skal keg huske at anskaffe os? Tager man en barnevogn med eller klarer sig uden? (Har planer om at lære at bruge en vikle/slynge) - jeg er ikke tryg ved at han skal sidde i en bæresele på maven af en der løber på ski... frygter lidt at jeg alligevel bare vil ende med at sidde på hotelværelset med den lille, mens resten af familien hygger i sneen...
Anmeld
Citér