C85 skriver:
Ja som overskriften lyder, hvornår begyndte I at glæde jer over, at I var gravide?? Jeg har det lidt mærkeligt, for den der glæde - som jeg troede ville være der, er ikke kommet endnu. Tror det bunder i, at vi har prøvet i næsten 3 år og nu er den der endelig, og er så bange for, at noget skal gå galt. Selvfølgelig er jeg glad, men det er lidt som om jeg stadig ikke rigtig tror på det. Nogle gange virker det til, at andre er mere begejstret end jeg selv er, men tænker at det nok er en forsvarsmekanisme fra min side, for at beskytte mig selv, såfremt noget går galt. Jeg er 9+4 i dag og blev scannet i går, hvor alt var lige som det skulle være.
Håber, og forventer lidt, at glædesfølelsen kommer hen ad vejen og at det bare tager lidt tid for mig. 

Kom jeres glæde med det samme?
Med min første havde jeg den største kærlighed og glæde fra den dag jeg fandt ud af, at jeg var gravid.
Venter nummer to nu og er 36+5 og har ikke rigtig glæden som sådan endnu. Glæder mig selvfølgelig til han kommer ud, men føler ingen kærlighed til ham
Jeg tror det bukser ud i, at jeg kun lige havde fået job, efter 6år hjemme, faren til barnet og at jeg har mistet 5000.- udbetalt plus ydereligere 5000.- før skat, når jeg begynder at få barselsdagpenge, ondt alle steder og ja, alt er bare gået ned af bakke efter jeg er blevet gravid. Dog er jeg helt 100 på, at min kærlighed vil komme lige så snart jeg har født ham og ligger med ham i mine arme 
Ingen af dem er planlagte, men begge er kommet til på prævention.
Og stort tillykke med din graviditet 
Anmeld
Citér