Phanthom symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. april 2017

migmigher

Jeg har nu siden dagen efter ægløsning haft kvalme. Der er 7 dage nu.

I går og i dag, synes jeg der har været lidt niv i lyskene, medt når jeg ligger ned.

Kan selvfølgelig ikke lade være med at håbe på, at det er på grund af graviditet, men jeg er også realistisk nok,  til at vide at det jo er alt for tidligt, at få symtomer fra dagen efter ægløsning.

11 forsøg er vi på, og øv hvor jeg efterhånden ikke tror på det. 

Kæresten meldte i går ud, at han har opgivet troen, at nr 2 lykkes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2017

AnoMom

migmigher skriver:

Jeg har nu siden dagen efter ægløsning haft kvalme. Der er 7 dage nu.

I går og i dag, synes jeg der har været lidt niv i lyskene, medt når jeg ligger ned.

Kan selvfølgelig ikke lade være med at håbe på, at det er på grund af graviditet, men jeg er også realistisk nok,  til at vide at det jo er alt for tidligt, at få symtomer fra dagen efter ægløsning.

11 forsøg er vi på, og øv hvor jeg efterhånden ikke tror på det. 

Kæresten meldte i går ud, at han har opgivet troen, at nr 2 lykkes. 

Ved ikke lige hvad jeg skal skrive. Men ville ikke bare hoppe videre uden et knus på vejen 

Anmeld Citér

5. april 2017

migmigher

AnoMom skriver:

Ved ikke lige hvad jeg skal skrive. Men ville ikke bare hoppe videre uden et knus på vejen 

Tak 

Anmeld Citér

6. april 2017

Jullesnulle

Hvis det ikke lykkes .. hvorfor så ikke søge hjælp..?

Anmeld Citér

6. april 2017

Jullesnulle

Jullesnulle skriver:

Og du får også lige et kram - sikke en åndsvag bemærkning fra manden. Der er jo masser af muligheder for hjælp

Anmeld Citér

6. april 2017

migmigher

Jullesnulle skriver:

Vi er i behandling 

Anmeld Citér

7. april 2017

Louisevilhababy

Vil lige sende en kærlig tanke - jeg forstår dig så udemærket ... vi er igang med den første og får hjælp også! Man kender jo sin krop.. synes man, og alligevel sidder man her med en følelse af at der er noget! Jeg har lært så meget om min cyklus og alligevel har jeg cyklusser hvor jeg er overrasket, over symptomer og hver cyklus er forskellig

Lige nu sidder jeg med en meget mørk mens, en masse underlige smerter under skabenet, altså helt ned ved og så under .. spænding over maven, måtte sidde ned to gange i en butik pga svimmelhed og kvalme ... og jeg er snart på vej ud efter en test, så jeg ved om jeg kan tá et glas eller to i aften 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.