Åhh hvorfor så nervøs (NF).....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
3 synes godt om
5. april 2017

HPH

skal til NF scanning på fredag..

men hvorfor er det lige at det skal være så utrygt..

er så bange for at alt ikke er ok, til trods for at jeg denne gang er ret sikker på jeg har mærket liv et par gange om ugen de sidste 2 uger (vildt tidligt).

og er ikke blevet bedre af at jeg oplevede en GUL sidste år....

selvfølgelig er alt ok, hold nu op 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2017

MiniMe2005

Jeg tror, det er så normalt som noget kan være. Jeg har aldrig oplevet abort, og jeg blev endda hurtigt gravid, men alligevel var jeg overbevist om, at der måtte være noget galt, at baby ikke levede. Jeg syntes, at alt var gået alt for let, så der måtte jo være noget galt. Men næh, sund og rask baby, der plaskede rundt :-)

Det er nok det, man skal huske sig på. At langt de fleste graviditeter går godt og ender med en helt sund baby :-)

Anmeld Citér

5. april 2017

AnoMom

Det er så normalt. Tror vi alle er meget ængstelige op til Nf, hvorfor også mange får foretaget tryghedsscanninger i ugerne optil

jeg var også vildt nervøs til NF. Men baby har sund og rask. Var ligeså nervøs op til MD selvom jeg mærkede liv og maven voksede. Stadig sund og rask, men med misdannelse. Alle scanninger derfra og frem til fødslen (blev scannet 1 gang om måneden) var nervepirrende. 

Anmeld Citér

5. april 2017

HPH

AnoMom skriver:

Det er så normalt. Tror vi alle er meget ængstelige op til Nf, hvorfor også mange får foretaget tryghedsscanninger i ugerne optil

jeg var også vildt nervøs til NF. Men baby har sund og rask. Var ligeså nervøs op til MD selvom jeg mærkede liv og maven voksede. Stadig sund og rask, men med misdannelse. Alle scanninger derfra og frem til fødslen (blev scannet 1 gang om måneden) var nervepirrende. 

Åhh håber da ikke det var for alvorligt?

jeg blev scannet 7+3 og så hjerteblink, det er bare mit hoved der er skørt..

det var det samme da jeg fik min datter..

tror også denne gang at det skyldes, at i alle 3 graviditeter har jeg haft det af h... til, og jeg kan slet i overskue hvis det er om igen, det gør mig nok endnu mere nervøs...

Anmeld Citér

5. april 2017

AnoMom

HPH skriver:

Åhh håber da ikke det var for alvorligt?

jeg blev scannet 7+3 og så hjerteblink, det er bare mit hoved der er skørt..

det var det samme da jeg fik min datter..

tror også denne gang at det skyldes, at i alle 3 graviditeter har jeg haft det af h... til, og jeg kan slet i overskue hvis det er om igen, det gør mig nok endnu mere nervøs...

Nej slet ikke. Han havde klumpfod på venstre fod. Så han blev fulgt en gang om måneden for at bringe ro for os forældre at han altså var sund og rask på trods af den. Fik foretaget fostervandsprøve for at tjekke at det ikk skyldtes alvorlige kromosomfejl.  

kan sagtens forstå dig. Det er også svært når man har været sådan nogle ting igennem. 

Anmeld Citér

7. april 2017

HPH

Scanning gennemført..

alt er i skønneste orden ❤

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.