Snack til fly rejsen - gode ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
5 svar
4 synes godt om
4. april 2017

Lisette W

Vi skal til Lanzerote på fredag. Vi flyver 7.55 og er fremme sidst på eftermiddagen. Har i nogle ideer til hvad jeg kan lave af snacks til rejsen? Det må ikke være noget der bliver dårligt hvis ikke det opbevares koldt. Vores søn er lige fyldt 2 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

God tuR

noget der ikke sviner kan anbefales men gerne noget der tager lidt tid at spise fx vindruer rosiner eller små kiks. 

Jeg laver ofte gufposer med 5 chokoladeknapper til lige at distrahere ved eventuelle kriser.

boller kan også anbefales. Vi køber nogle gange pølsehorn i lagkagehuset i lufthavnen de kan godt holde sig. 

Anmeld Citér

5. april 2017

Jullesnulle

Lisette W skriver:

Vi skal til Lanzerote på fredag. Vi flyver 7.55 og er fremme sidst på eftermiddagen. Har i nogle ideer til hvad jeg kan lave af snacks til rejsen? Det må ikke være noget der bliver dårligt hvis ikke det opbevares koldt. Vores søn er lige fyldt 2 år. 

Frugtstænger, boller, kiks, chokolade, knækbrød.. nødder

Anmeld Citér

5. april 2017

MiniMe2005

Husk at tjekke, om du må have det med gennem Security. Det er lidt spild at lave en masse, hvis det alligevel bliver taget fra jer. Der er nogle madvarer, man ikke må have med.

Anmeld Citér

5. april 2017

Lisette W

MiniMe2005 skriver:

Husk at tjekke, om du må have det med gennem Security. Det er lidt spild at lave en masse, hvis det alligevel bliver taget fra jer. Der er nogle madvarer, man ikke må have med.

Ved du hvor man tjekker den slags? Jeg troede kun det var væsker man ikke må have med, de kan vel ikke finde på at tage boller og rosiner fra os? 

Anmeld Citér

5. april 2017

LilleAsMor

Lisette W skriver:

Ved du hvor man tjekker den slags? Jeg troede kun det var væsker man ikke må have med, de kan vel ikke finde på at tage boller og rosiner fra os? 

Det må du gerne have med. Mad til børn er ok. Også i Spanien:-). Ellers tjek lufthavnens hjemmeside. 

Et tip er at pakke det, så du kan det op samlet i en pose fra tasken. Så er det nemt at kigge igennem! 

Go tur!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.