Sagen er den at jeg har en pige på 4 år, og nu er gravid med nr. 2. Jeg er gravid med min nye kæreste, og han er jo fantastisk og er en fantastisk far for min pige, og bliver det også for den næste.
Med min store pige tog det næsten tre pr at blive gravid, men denne gang kom graviditeten stort set med det samme. Jeg havde virkeligt forestillet mig at det ville komme til at tage lige så lang tid, og at vi havde god tid til at gå og glæde os til det. Men den kommer med det samme, og det kommer virkeligt bag på mig. Så meget at jeg faktisk fik et kæmpe chok. Måske er jeg også blevet chokeret over mig selv. Jeg føler ikke jeg svæver på en lyserød sky over graviditeten og at det på samme måde som sidst er lut og lykke at være gravid. Måske fordi jeg stadig er i chok, jeg ved det ikke.. Føler det som et kæmpe tabu ikke at synes det er fantastisk at være gravid. Men mon der er andre der har oplevet noget ligende?
Det skal siges at vi er en fantastisk familie med masser af kærlighed og plads til et barn, så det er ikke fordi barnet er uønsket på nogen måder.. er vist bare lidt forvirret..
Anmeld
Citér