Rhesus negativ - ikke muligt at blodtypebestemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. april 2017

HvidSne

Hej,

Jeg er rhesus negativ og har derfor fået taget blodprøve hos egen læge for at tjekke babys blodtrykke, men jeg har lige fået en besked i min eBoks om, at de ikke kunne finde ud af blodtypen ud fra min blodprøve. 

De vil give mig indsprøjtningen for en sikkerheds skyld, hvilket er fint med mig, men jeg undrer mig lidt. Er der nogen andre her, der har oplevet det samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

naj88

Jeg oplevede det i min sidste graviditet. Jeg fik også sprøjten for en sikkerheds skyld. 

Det virkede lidt på min læge som om det ikke sker så tit, at de ikke kan se det, for hun undrede sig noget. 

Anmeld Citér

4. april 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
HvidSne skriver:

Hej,

Jeg er rhesus negativ og har derfor fået taget blodprøve hos egen læge for at tjekke babys blodtrykke, men jeg har lige fået en besked i min eBoks om, at de ikke kunne finde ud af blodtypen ud fra min blodprøve. 

De vil give mig indsprøjtningen for en sikkerheds skyld, hvilket er fint med mig, men jeg undrer mig lidt. Er der nogen andre her, der har oplevet det samme?

Hos mig kunne de heller ikke se det ved 1 graviditet.

Anmeld Citér

4. april 2017

HvidSne

Okay, dejligt at høre, at jeg ikke er alene. Skulle I så også have indsprøjtningen efter fødsel?

Anmeld Citér

4. april 2017

sommerfuglen82

Jeg er også rhesus negativ, jeg har 3 børn og de har aldrig prøvet at finde  ud af barnets type hos mig..
jeg har fået sprøjte hver gange 
Ved de 2 første børn fik jeg 1 sprøjte efter fødslen, ved nr 3 skulle jeg også have 1 sprøjte da jeg var ca 22 uger henne og 1 igen da jeg havde født.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.