Jer med herpes i underlivet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. april 2017

Anonym trådstarter

hvor ofte får i et udbrud? Og hvad gør i for at lindre/behandle området? 

Det er flere år siden jeg blev smittet og har heldigvis færre udbrud iforhold til starten hvor jeg havde udbrud månedligt  men nu ammer jeg og så er behandlingsmulighederne jo færre, derfor søger jeg gode råd. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

B&J

En smut til lægen og få svaret 

Anmeld Citér

4. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

hvor ofte får i et udbrud? Og hvad gør i for at lindre/behandle området? 

Det er flere år siden jeg blev smittet og har heldigvis færre udbrud iforhold til starten hvor jeg havde udbrud månedligt  men nu ammer jeg og så er behandlingsmulighederne jo færre, derfor søger jeg gode råd. 

Det er også flere år siden jeg blev smittet og har kun små udbrud, tror det er 2 år siden jeg sidst havde brug for medicin men ja det gør sgu' ondt. Jeg sover uden trusser, for at få luft til, smører lidt zinksalve på for at kølne det lidt og så går jeg i kjoler og nederdele for at der ikke er nogle dumme syninger der presses op i og gør det værre. Vil dog også sige at få din læge med ind over han/hun ved jo hvad medicin man ellers kan bruge... 

Anmeld Citér

4. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er også flere år siden jeg blev smittet og har kun små udbrud, tror det er 2 år siden jeg sidst havde brug for medicin men ja det gør sgu' ondt. Jeg sover uden trusser, for at få luft til, smører lidt zinksalve på for at kølne det lidt og så går jeg i kjoler og nederdele for at der ikke er nogle dumme syninger der presses op i og gør det værre. Vil dog også sige at få din læge med ind over han/hun ved jo hvad medicin man ellers kan bruge... 

Ja det er bestemt ik sjovt. Men mange tak for dit svar og gode råd  jeg prøver med zinksalve. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.