Hindbærblade te ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
14 svar
2 synes godt om
3. april 2017

Tanja.mp

Hej piger.

Er der nogen herinde, som har drukket hindbærblade te i deres graviditet, hvor jeres fødsel er gået igang, og/eller blevet nemmere af det ?

På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

grinny

Tanja.mp skriver:

Hej piger.

Er der nogen herinde, som har drukket hindbærblade te i deres graviditet, hvor jeres fødsel er gået igang, og/eller blevet nemmere af det ?

På forhånd tak.

Drak det hver dag fra uge 28, min fødsel tog laaaaang tid og endte med AKS og jeg var et døgn om at udvide med 10 cm så gætter på at det ikke virker på mig 

Anmeld Citér

4. april 2017

FrkLarsen

Tanja.mp skriver:

Hej piger.

På forhånd tak.

Her virkede det ikke en dyt udover lidt flere plukveer  

Anmeld Citér

4. april 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Tanja.mp skriver:

Hej piger.

På forhånd tak.

Jeg gik over termin og blev sat i gang, og sprang. Altså hjalp det ikke voldsomt meget her, selvom jeg drak det i lang tid.

Anmeld Citér

4. april 2017

AnoMom

Rørte det aldrig og fødte 2 dage over termin med en lang men ukompliceret fødsel. :p

Alle jeg har hørt om at have drukket det er gået langt over tid. Og nu også herinde. Måske det er værd at tage med i overvejelserne

Anmeld Citér

5. april 2017

Tanja.mp

AnoMom skriver:

Rørte det aldrig og fødte 2 dage over termin med en lang men ukompliceret fødsel. :p

Alle jeg har hørt om at have drukket det er gået langt over tid. Og nu også herinde. Måske det er værd at tage med i overvejelserne

Jeg rørte det heller ikke i første graviditet. Blev sat igang 10 dage over tid og fødte 12 dage over. Derudover fik jeg kun en lille hudafskrabning som blev klaret med en lille knude.

Denne gang må jeg kun gå en uge over tid. Men kan godt se, der er mange knap så gode erfaringer ��

Anmeld Citér

5. april 2017

Tanja.mp

MummiT skriver:

Jeg gik over termin og blev sat i gang, og sprang. Altså hjalp det ikke voldsomt meget her, selvom jeg drak det i lang tid.

Kan læse mig frem tid, at jeg lige så godt kan spare mine penge på det ����

Anmeld Citér

5. april 2017

Tanja.mp

FrkLarsen skriver:

Her virkede det ikke en dyt udover lidt flere plukveer  

Men er det ikke noget med, at plukveerne hjælper lidt til, med at udvide sig/give regelmæssige veer, når man når et, hvis punkt ?

Anmeld Citér

5. april 2017

Tanja.mp

grinny skriver:

Drak det hver dag fra uge 28, min fødsel tog laaaaang tid og endte med AKS og jeg var et døgn om at udvide med 10 cm så gætter på at det ikke virker på mig 

Avs øv da Lyder slet ikke rart.

Tænker at jeg bare spare mine penge de ����

Anmeld Citér

5. april 2017

AnoMom

Tanja.mp skriver:

Jeg rørte det heller ikke i første graviditet. Blev sat igang 10 dage over tid og fødte 12 dage over. Derudover fik jeg kun en lille hudafskrabning som blev klaret med en lille knude.

Denne gang må jeg kun gå en uge over tid. Men kan godt se, der er mange knap så gode erfaringer ��

Jeg gik en meget lang tur da jeg var 40+1 på halvanden time. Om aftenen fik jeg veer. Om det var gåturens skyld eller bare tilfældigt. Det ved jeg så ikke. :-) 

spar du dine penge i stedet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.